Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä

Vierailija
26.06.2026 |

Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?

Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Venäjällä on euroopan verran tavallista kylmempiä alueita.

Vierailija
42/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Mitä helvettiä sönkötät, kultisti? 

Vierailija
44/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Mitä helvettiä sönkötät, kultisti? 

https://en.wikipedia.org/wiki/1877–1878_El_Niño_event

Vierailija
45/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Juu ja siis tuo vanha ennätys oli poikkeus, tämä on meille uusi nornaali.

Vierailija
46/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan Venäjällä on euroopan verran tavallista kylmempiä alueita.

No kivat sulle kun asut Venäjällä mutta me joudutaan nyt elämään Euroopassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.

Ja asialle ei kuitenkaan tehdä mitään. Paitsi rahastetaan.

Missä on lentomatkustuskielto?

Missä Kiinanromun ostokielto?

Missä Tallinnan ja Ruotsinlaivojen huviajelukielto. 

 Valtavat Karibianristeilijät sen kun ajelee ympyrää ihan huvikseen...

Vierailija
48/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.

Ja asialle ei kuitenkaan tehdä mitään. Paitsi rahastetaan.

Missä on lentomatkustuskielto?

Missä Kiinanromun ostokielto?

Missä Tallinnan ja Ruotsinlaivojen huviajelukielto. 

 Valtavat Karibianristeilijät sen kun ajelee ympyrää ihan huvikseen...

Ei ilmeisesti sitten kovin vakava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni vihreät pitäisi laittaa taloudelliseen vastuuseen kusetuksestaan, rahat pitäisi maksaa takaisin suomen kansalle. 

Tätä varten tarvitaan tsekkaus äänestysrekisteriin.

Missähän utopiassa elät? Suomessa jokaisella Suomen kansalaisella on äänioikeus eduskuntavaaleissa ja sinä kuvittelet pystyväsi rajoittamaan sitä? Että vain persut saisivat äänestää vain persuja ja muut puolueet ja kansalaiset eliminoitaisiin? Ja istutte hallituksessa kuvitellen Suomea sellaiseksi???

Vierailija
50/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan Venäjällä on euroopan verran tavallista kylmempiä alueita.

No kivat sulle kun asut Venäjällä mutta me joudutaan nyt elämään Euroopassa. 

Pointti oli, jos et sitä itse ymmärrä, että vain näistä helteistä uutisoidaan vaikka kokonaisuutena tilanne on ihan normaali. Myös muualla on suuria ajankohtaan nähden kylmempiä alueita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.

Ja asialle ei kuitenkaan tehdä mitään. Paitsi rahastetaan.

Missä on lentomatkustuskielto?

Missä Kiinanromun ostokielto?

Missä Tallinnan ja Ruotsinlaivojen huviajelukielto. 

 Valtavat Karibianristeilijät sen kun ajelee ympyrää ihan huvikseen...

Ei ilmeisesti sitten kovin vakava asia.

Suurin osa kansalaisista ei ajattele nenäänsä pidemmälle. Ja äänestää vieläkin lyhytnäköisemmin.


Ihminen ei vaan ole kovin fiksu eläin.


Eli saamme sellaisen tulevaisuuden kuin ansaitsemme. Valitettavasti.

Vierailija
52/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan Venäjällä on euroopan verran tavallista kylmempiä alueita.

No kivat sulle kun asut Venäjällä mutta me joudutaan nyt elämään Euroopassa. 

Pointti oli, jos et sitä itse ymmärrä, että vain näistä helteistä uutisoidaan vaikka kokonaisuutena tilanne on ihan normaali. Myös muualla on suuria ajankohtaan nähden kylmempiä alueita.

Maapallon lämpötila on nousussa. Euroopan lämpötila nousee jopa sitäkin nopeammin.


Eli hiki tulee. Ja sitten tulee ihan oikeasti kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mie nautin kun nykyään ei tarvi välittää enää tieteestä tai tilastoista tai yhtään mistään mitään ja silti voi huudella ihan mitä tahansa paskaa siinä toivossa että pääsis oleen samaa jengiä ulkomaisten oligarkkien kanssa, mitä me jollain maapallolla edes tehdään, elon musk rakentaa meille uuden.

Raikas tuulahdus 80 luvun huoltsikka kulttuuria!

Vierailija
54/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on uskontoon verrattava juttu. Ilman jatkuvaa alarmistista julistusta, kukaan ei huomaisi mitään.

Ja asialle ei kuitenkaan tehdä mitään. Paitsi rahastetaan.

Missä on lentomatkustuskielto?

Missä Kiinanromun ostokielto?

Missä Tallinnan ja Ruotsinlaivojen huviajelukielto. 

 Valtavat Karibianristeilijät sen kun ajelee ympyrää ihan huvikseen...

Ei ilmeisesti sitten kovin vakava asia.

Suurin osa kansalaisista ei ajattele nenäänsä pidemmälle. Ja äänestää vieläkin lyhytnäköisemmin.


Ihminen ei vaan ole kovin fiksu eläin.


Eli saamme sellaisen tulevaisuuden kuin ansaitsemme. Valitettavasti.

Se, että todella luulet rahvaan voivan edes vaikuttaa mihinkään "äänestämällä", osoittaa hyvin, että keskimääräinen ihminen on todellakin tyhmä eläin. Etenkin sinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Siis täällä euroopassa lomaillaan ja on ihan normaali turistikausi meneillään. Lämmintä on ja meressä viilennellään, jos siltä tuntuu. Aurinkoon ja lämpöön perustuu että tänne tullaan. Nuo suomiotsikot on klikkiotsikkoja ja ehkä jopa poliittisia. Tuntuu vielä, että kun jossain Suomessa, missä on niin huonot kelit, kuin vaan olla ja voi, sekä sääskiä, niin ollaan huolestuneita siitä, että täällä nautitaan auringosta ja elämästä. Turismi tuo miljardeja eurooppaan, tuskin Suomeen juuri yhtään mitään. 

Vierailija
56/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa on tällä hetkellä vielä kuumenpi kuin Euroopassa. Minua ihan vilpittömästi ja oikeasti pelottaa helteet ja kuumuus. Se vaikuttaa ihan kaikkeen, ihmisiin, lintuihin, luontoon, vesitalouteen ja ennen kaikkea ruoan tuotantoon. Voipi olla, että tulevaisuudessa lihavuus ei ole ongelma. 

Vierailija
57/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Siis täällä euroopassa lomaillaan ja on ihan normaali turistikausi meneillään. Lämmintä on ja meressä viilennellään, jos siltä tuntuu. Aurinkoon ja lämpöön perustuu että tänne tullaan. Nuo suomiotsikot on klikkiotsikkoja ja ehkä jopa poliittisia. Tuntuu vielä, että kun jossain Suomessa, missä on niin huonot kelit, kuin vaan olla ja voi, sekä sääskiä, niin ollaan huolestuneita siitä, että täällä nautitaan auringosta ja elämästä. Turismi tuo miljardeja eurooppaan, tuskin Suomeen juuri yhtään mitään. 

Heh, sun oligarkin paskan hajuinen hengitys haisee linjojen läpi asti.

Vierailija
58/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Siis täällä euroopassa lomaillaan ja on ihan normaali turistikausi meneillään. Lämmintä on ja meressä viilennellään, jos siltä tuntuu. Aurinkoon ja lämpöön perustuu että tänne tullaan. Nuo suomiotsikot on klikkiotsikkoja ja ehkä jopa poliittisia. Tuntuu vielä, että kun jossain Suomessa, missä on niin huonot kelit, kuin vaan olla ja voi, sekä sääskiä, niin ollaan huolestuneita siitä, että täällä nautitaan auringosta ja elämästä. Turismi tuo miljardeja eurooppaan, tuskin Suomeen juuri yhtään mitään. 

Heh, sun oligarkin paskan hajuinen hengitys haisee linjojen läpi asti.

Ihana, kun säkin vihamielinen näet venäläisiä joka paikassa. Tämä palstan taso on todella alhainen, alan miettiin, että onko suomalaisten älykkyys myös ja käytöstavat. 

Vierailija
59/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on vain Suomen pohjoisuus ja viileyskin noussut isoksi valttikortiksi tässä vuosien mittaan. Kauhistuttaa Euroopan helteet ja taistelu vedestä. Entiset turistikohteet jäävät kyllä ihan rauhaa - ja useimmathan niistä on toki täydellisen kyllästynyt muutenkin turismiin. Pärjäävät pienemmilläkin matkailijamäärillä ja ympäristöhaitat kevenevät, eikä kaikki vesi mene loppasuille kermaprsauksille, jotka ovat tottuneet lotraamaan kotimaissaan mielinmäärin. 

 

Itse olen matkaillut viime vuosina mm. Skotlannissa, Mongoliassa, Islannissa ja Kanadassa. Ei massaturismia, vaan vanhanaikaista, hiljaisempaa matkailua. 

Vierailija
60/69 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nyt ollaan lähestymässä vanhaa ennätystä joka tappoi 50 miljoonaa ihmistä globaalisti, aika erikoinen ajatus että tämä olisi terveellistä ja ihan okei.

Siis täällä euroopassa lomaillaan ja on ihan normaali turistikausi meneillään. Lämmintä on ja meressä viilennellään, jos siltä tuntuu. Aurinkoon ja lämpöön perustuu että tänne tullaan. Nuo suomiotsikot on klikkiotsikkoja ja ehkä jopa poliittisia. Tuntuu vielä, että kun jossain Suomessa, missä on niin huonot kelit, kuin vaan olla ja voi, sekä sääskiä, niin ollaan huolestuneita siitä, että täällä nautitaan auringosta ja elämästä. Turismi tuo miljardeja eurooppaan, tuskin Suomeen juuri yhtään mitään. 

Heh, sun oligarkin paskan hajuinen hengitys haisee linjojen läpi asti.

Ihana, kun säkin vihamielinen näet venäläisiä joka paikassa. Tämä palstan taso on todella alhainen, alan miettiin, että onko suomalaisten älykkyys myös ja käytöstavat. 

Sinä unohdit sivistyksen tasosi näkyviin kuin alas jääneen sepaluksen baarissa vessasta ulos tullessa. Oligarkki ei ole sama asia kuin venäläinen.