Onko Euroopan helteet ilmastövöyhötystä
Persuilla oli aikoinaan varma tieto, että ilmastonmuutos on vihereiden rahankeruuta ja täysin keksitty juttu muutenkin. Onko Euroopan helteet nyt juuri sitä?
Tällähetkellä taitaa persuilla olla varma tieto, ettei helteet mitenkään yllä Suomeen ja Kiinassakin saastuttavat. Mitään ei tarvitse, eikä saa tehdä, tai saa mutta sitten solvataan.
Kommentit (69)
Ihan naurettavaks menny että auringosta ja helteistä on tehty maailman pahin vihollinen itselle. Kuinka sekasin ja aivopesty täytyy olla että ajattelee kaiken positiivisen ja terveellisen olevan itselleen haitallista. Sillon on ainakin rahastajilla osunu oikea kohdeyleisö maalitauluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei usko niin voihan sinne matkustaa katsomaan niitä helteitä.
Ettäkö persu lähtisi peräkamaristaan Karhujen joukosta? Älä unta näe.
Eihän se saa lentolippuakaan kun tili miinuksella.
Mielestäni vihreät pitäisi laittaa taloudelliseen vastuuseen kusetuksestaan, rahat pitäisi maksaa takaisin suomen kansalle.
Tätä varten tarvitaan tsekkaus äänestysrekisteriin.
On helteet oikea uhka. Olen itse ollut ulkomailla silloin kun siellä on ollut tälläisiä helteitä, tai itseasiassa astetta tämänhetkisiä miedompia, ja nähnyt kuinka porukkaa pyörtyy kadulla suorilta jaloilta naamalleen. Vaikea sitä on varmasti ymmärtää jos ei ole itse kokenut.
No, kyllä se on, koska kylmyys tappaa n. 20 kertaa enemmän ihmisiä. Ilmastoalarmistit vaan unohtavat mainita tämän.
Ilmasto on muuttunut monta kertaa maapallon historian aikana ja muutos on jatkuvaa. Ilmasto on muuttunut ennen kuin ihmisiä edes oli täällä ja se muuttuisi vaikka ihmiskunta häviäisi.
Ihmisen toimilla voi olla pieni vaikutus ilmastonmuutoksen nopeuteen, mutta ihminen ei pysty muutosta estämään. Sopeutua voi yrittää ja tehdä olosuhteita kuumuudessa siedettäviksi, lisätä ympäristön ja rakennusten myrskyn kestävyyttä ja viilennystä.
Kyllä niillä ainakin sitä ilmastoagendaa saadaan taas myytyä, vaikka eihän se ilmasto sillä pelastu. Vetaisin tätä muinaiseen anekappaan, kun rikas papisto keräsi köyhältä kansalta anerahoja, joitten avulla itse tietty rikastuivat lisää ja köyhät hölmöt luulivat pääsevänsä taivaaseen!
Onneksi ketjuun tuli monta persua kertomaan totuuden. Ehdin jo huolestua aloituksen luettuani.
T.persu ikuisesti
En tiedä mutta suomalaiset laitetaan varmaan tämäkin maksamaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä ainakin sitä ilmastoagendaa saadaan taas myytyä, vaikka eihän se ilmasto sillä pelastu. Vetaisin tätä muinaiseen anekappaan, kun rikas papisto keräsi köyhältä kansalta anerahoja, joitten avulla itse tietty rikastuivat lisää ja köyhät hölmöt luulivat pääsevänsä taivaaseen!
Tämän pelin pappis-sääty osaa.
Tosin viimeisellä tuomiolla käy todennäköisesti niin, että harhaanjohdetut "köyhät hölmöt" menevät heittämällä taivaaseen, joskaan ei pappis-säädylle kylvettyjen aneiden vuoksi vaan vilpittömän uskonsa ja valehtelulla, kiristyksellä ja manipuloinnilla itsensä rikastuttanut ja valtaan nostaneen papin loppusijoituspaikka löytyy alakerran "riemuista".
Tästä pappis-säädyn loppusijoituspaikan riemuista löytyy mielenkiintoinen kuvaus Jumalaisesta Näytelmästä, jossa helvettiin tuomitut ahneet papit sätkivät ja kirkuvat pää alaspäin monttuihin haudattuina ikuisen korventavan tulen polttaessa syntistä ruumista niin, että ainoastaan sätkivät jalat näkyvät.
Näille papeille on varattu kokonaan oma piirinsä Helvetissä, joten se kertoo omaa kieltään helvettiin joutuvien pappien lukemattomasta määrästä. Näistä Mammonan palvojista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto on muuttunut monta kertaa maapallon historian aikana ja muutos on jatkuvaa. Ilmasto on muuttunut ennen kuin ihmisiä edes oli täällä ja se muuttuisi vaikka ihmiskunta häviäisi.
Ihmisen toimilla voi olla pieni vaikutus ilmastonmuutoksen nopeuteen, mutta ihminen ei pysty muutosta estämään. Sopeutua voi yrittää ja tehdä olosuhteita kuumuudessa siedettäviksi, lisätä ympäristön ja rakennusten myrskyn kestävyyttä ja viilennystä.
Ei se muutos vaan muutosnopeus jota ihminen voimistaa. Jos muutosnopeus on liian suuri niin luonto ei pysy mukana.
Yhä kiihtyvään tahtiin, johtuu siitä kun on yhä enemmän väkeä joka tarvii yhä enemmän energiaa. V^ss^rien täytyy olla jakomielisiä kun eivät ymmärrä syy-seuraussuhteita.
Miksi ette sitten ole torjuneet ilmastonmuutosta!!!!!!
Persuja on vaan korkeintaan 20% kansasta......pässinpää.....
Taisi muuten tulla ilmastolle paljon vahingollisemmaksi Vihreiden ydinvoimalavastustus, kuin Persujen toimet ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto on muuttunut monta kertaa maapallon historian aikana ja muutos on jatkuvaa. Ilmasto on muuttunut ennen kuin ihmisiä edes oli täällä ja se muuttuisi vaikka ihmiskunta häviäisi.
Ihmisen toimilla voi olla pieni vaikutus ilmastonmuutoksen nopeuteen, mutta ihminen ei pysty muutosta estämään. Sopeutua voi yrittää ja tehdä olosuhteita kuumuudessa siedettäviksi, lisätä ympäristön ja rakennusten myrskyn kestävyyttä ja viilennystä.
Ei se muutos vaan muutosnopeus jota ihminen voimistaa. Jos muutosnopeus on liian suuri niin luonto ei pysy mukana.
Näille on turha selittää, liian vaikea hahmottaa: Suomessa on kylmää, mitään ilmastonmuutosta ei ole missään. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaks menny että auringosta ja helteistä on tehty maailman pahin vihollinen itselle. Kuinka sekasin ja aivopesty täytyy olla että ajattelee kaiken positiivisen ja terveellisen olevan itselleen haitallista. Sillon on ainakin rahastajilla osunu oikea kohdeyleisö maalitauluunsa.
Vuokraa sinä ullakkoasunto Pariisista ja mene nauttimaan lämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto on muuttunut monta kertaa maapallon historian aikana ja muutos on jatkuvaa. Ilmasto on muuttunut ennen kuin ihmisiä edes oli täällä ja se muuttuisi vaikka ihmiskunta häviäisi.
Ihmisen toimilla voi olla pieni vaikutus ilmastonmuutoksen nopeuteen, mutta ihminen ei pysty muutosta estämään. Sopeutua voi yrittää ja tehdä olosuhteita kuumuudessa siedettäviksi, lisätä ympäristön ja rakennusten myrskyn kestävyyttä ja viilennystä.
Ei se muutos vaan muutosnopeus jota ihminen voimistaa. Jos muutosnopeus on liian suuri niin luonto ei pysy mukana.
Tämä hallitus on tehnyt hyvää työtä ja kulutus laskenut.
Porukka huutaa että köyhille lisää sossurahaa, kun mene kulutukseen ja kas tullaan taas siihen että ilmasto ei tykkää kulutuksesta.
Sää on eri kuin ilmasto. Nyt euroopassa (muualla kuin Suomi) on hyvä sää.
Miettikääpä että tuo Amoc voi romahtaa milloin vain koska planeetan ilmasto ei ole enää tasapainossa. Silloin Eurooppaa käristyy lopullisesti koska se virta ei enää kuljeta lämmintä ilmaa pohjoiseen ja näin lämmön poisto ehtyy joten kuumeneminen kiihtyy entisestään kohti +50 astetta ja Pohjoismaat puolestaan viilenee Siperiaksi. Ehkä siihen rajalle jää joku kaistale jossa voi ehkä elää.
Ilmastonmuutos isoin kusetus ikinä!!! Kovasti poltan dieseliä joka päivä vanhalla mesellä ajaessa ja ei vaan Suomi lämpene. Ei oo edes kesä vielä. Nämä lämpötilat on kevättä. 20tkm vuodessa <3
Jos ei usko niin voihan sinne matkustaa katsomaan niitä helteitä.