Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äärioikeistolaiset hyökkäsivät Veikon päälle, ja sitten hänet passitettiin putkaan

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt rääytään että ei saa peittää naamaa. Toista se on vasemman puolen tyyppien mielenosoituksissa, sillon ne puolustelee sitä lärvinsä peittämistä. Samoin antifantit ovat täysin oikeutettuja naaman peittämiseen. Kun se on kuulemma ihan eri asia! 

Ja kuinka monta näitä "kuoliaaksi hakattuja" oikein on? 

Ketkä rääkyy? Olen nähnyt Orpon ja sisäministeri Rantasen sanovan että olisi hyvä jos ei saisi peittää naamaa tjsp. En muiden. Mutta harhoissanne pidätte varmaan nyt jo heitäkin saman sarjan äärivasemmistolaisina kuin ketä tahansa jotka väkivallan tuomitsee.

Vierailija
202/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veikko meni häiritsemään luvallista mielenosoitusta? 

Miksi te nasset hakkaatte oman maan kansalaisia? Miehiä sekä naisia. 

Virossa on sanonta, että virolaisen lempiruoka on toinen virolainen. Kohta voi suomalaisista sanoa samaa. Omia potkitaan.

kaksi sosialistiryhmää vääntää siitä kumpi on oikeammin sosialisti. Toiselle haluaisin muistuttaa että se haaveiden sosialistinen paratiisi olikin todellisuudessa juuri sellainen sosialistinen paratiisi jota sinimustat halajavat: valtiojohtoinen puolueen diktatuuri, jossa toisinajattelijat ja vähemmistöt tuhotaan. Kas kun vähäistä tuottoa koitetaan muka jakaa tasan, ei sitä riitäkään jaettavaksi ja lopulta systeemi hankkiutuu eroon kuolleesta painosta. Sosialismi ei ole koskaan tuonut mitään hyvää vähemmistöille, matemaattinen yhtälö on ratkaisukelvoton. Muistakaa se, Veikot ja Tytit.

Kansallissosialismihan on Persujen ihannevaltio.

KommunismiHAN on vihervasemmistolaisten ihannevaltio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päähänpotkijoita ei tarvita Suomessa, eikä naamioituneita natsipellejä. Mielestäni teidät voisi lahjoittaa Venäjälle polttouhrattavaksi rintamalla. Sieltähän teille tuota natsipaskaa on syötetty. Toinen hyvä käyttötarkoitus, johon ette kuitenkaan kaikki sovelu roinaamisharrastuksenne ja narkkaamisenne vuoksi, on elintenluovutus.

Miksi vasemmisto sitten vastustaa naamiokieltoa?

Koska vasemmisto, antifa ja muslimit käyttävät myös naamioutumista harjoittaessaan väkivaltaa, vandalismia ja terrorismia. 

Olet ymmärtänyt väärin, ei se ole väkivaltaa vaan tiedostavaa edistyksellisyyttä ja kansainvälisten sopimusten mukaista, kysy vaikka Demlan jäseniltä. Veikkokin voisi mennä osoittamaan mieltään sinne tämän vuosituhannen suurimman natsin onnelaan, henkiseen kotiinsa, siellä olisi lauantaina ihana rauhanmarssi menossa ja torvensoittajaa vain odotetaan.

Vierailija
204/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Kuubalaiset lentopalloilijat raiskasivat uhria puolitoista tuntia – tekoa kuvattiin kännykällä

Viisi kuubalaista lentopalloilijaa tuomittiin tänään tiistaina törkeästä raiskauksesta ehdottomiin vankeusrangaistuksiin. Oikeuden julkinen seloste tapauksesta on synkkää luettavaa.

Yön aikana Mestren lisäksi Manzano, Abrahan Alfonso Gavilan ja Rolando Cepeda Abreu raiskasivat naisen useita kertoja, väkivaltaa käyttäen. Välillä kaksi miestä oli uhrin kanssa sukupuoliyhteydessä samanaikaisesti. Välillä nainen tipahti sängyltä, mutta hänet pakotettiin takaisin. Mestre kuvasi osan teoista kännykällään.

Vierailija
205/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
206/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä maata vaivaa? Joka ketjussa löydetään niin paljon ymmärrystä fasistikulkueelle ja sen aiheuttamalle väkivallalle että pistää miettimään ollaanko me informaatiosodan uhreja ja näitä ääniä ja kommetteja tehtaillaan jostain ihan muualta ja kenties boteilla vai ihanko oikeasti tavalliset ihmiset on sitä mieltä että sinimustat on ihan asiallista porukkaa ja kun saivat noin näkyvyyttäkin ja puolet ihmisistä tuntuu pitävän niitä tapahtuman uhreina niin niitähän voisi äänestää ja sillä näyttää tukensa että täällä ei mitkään fasistien härnääjät banderollilla ja torvensoittajat määrää.

Väkivallalta olisi välttynyt:

1) jos vastamiekkarista olisi ilmoitettu etukäteen

2) olisi noudatettu viranomaisen ohjeita

3) ei olisi menty härkkimään kulkuetta viranomaisten ohjeistuksen vastaisesti

Kuten huomaat, niin omalla toiminnalla olisi voinut vaikuttaa suuresti tapahtumien kulkuun. Perustuslain takaaman ja luvallisen kulkueen häiriköinnissä ei ole mitään sankarillista. Nyt kumpikin osapuoli näyttää spedeltä.

Ehkä teidän kannattaa miettiä toimintavat uusiksi?

Perustuslaki takaa kokoontumisvapauden ja mielenosoittamisen ilman ennakkoilmoitusta tai lupaa. Poliisin tehtävänä on turvata ettei ennakolta ilmoitettua kokoontumista estetä mutta myös varmistaa ettei mielenosoitus aiheuta häiriötå tai vaaraa yleiselle järjestykselle. 

 

Viranomaisten tulee vastata liikennejärjestelyistä, mutta se ei tarkoita, että muut eivät saa liikkua samalla alueella. Lisäksi laiton naamioituminen on rikoslaissa määritelty rikos, joka tehtiin rangaistavaksi erityisesti mielenosoitusten rauhanomaisuuden edistämiseksi. Naamioituminen on kiellettyä, jos tarkoituksena on vahingoittaa omaisuutta tai käyttää väkivaltaa. 

 

Joten mikä se syy naamioitumiseen oli? Miten pääkadun jalkakäytävällä yksittäisten ihmisten huutelut tai banderollit saati ylioppilaslakit estävät rauhanomaisen mielenosoittamisen? 

 

Kokoontumisvapaus ei aja rikoslain yli, jonka mukaan sekä naamioituminen että väkivalta ovat yksiselitteisesti rangaistavia. Väkivalta on vältettävissä niin ettei käytä väkivaltaa.

Väkivallan takia vassut naamioituu 

https://x.com/visegrad24/status/1800286778772881473

Mikä se syy naamioitumiseen oli Tampereella viikko sitten? 

 

Se että italialainen vassari naamioitui Unkarissa kaksi vuotta sitten ei muutu syyksi vaikka sitä toistaa sata kertaa. 

Vassarit naamioituu, koska he eivät halua vanhempiensa, perheenjäsentensä, sukulaisiensa, koulukavereidensa, työnantajansa jne. tietävän että mitä he ovat tekemässä, eli ajamassa radikaalia anarkiaa. Varmaan on osalla hautkin päällä.

Ja kun on naamioitunut, niin voidaan vapaasti provosoida ja käydä kimppuun tilaisuuden tulleen kuten tuossa esimerkissä oli, kun hakatattiin takaapäin vasaroilla.

Tampereella viikko sitten. Sinimustat naamioituneet. 

Siinä kulkueessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/214 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt rääytään että ei saa peittää naamaa. Toista se on vasemman puolen tyyppien mielenosoituksissa, sillon ne puolustelee sitä lärvinsä peittämistä. Samoin antifantit ovat täysin oikeutettuja naaman peittämiseen. Kun se on kuulemma ihan eri asia! 

Ja kuinka monta näitä "kuoliaaksi hakattuja" oikein on? 

Ketkä rääkyy? Olen nähnyt Orpon ja sisäministeri Rantasen sanovan että olisi hyvä jos ei saisi peittää naamaa tjsp. En muiden. Mutta harhoissanne pidätte varmaan nyt jo heitäkin saman sarjan äärivasemmistolaisina kuin ketä tahansa jotka väkivallan tuomitsee.

Veronika Honkasalo viimeksi on vastustanut naamiokieltoa ja vasemmiston vaatimuksesta mielenilmauksissa saa esiintyä naamioituna. Kyllähän sinä tiesitkin jo.

Vierailija
208/214 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt rääytään että ei saa peittää naamaa. Toista se on vasemman puolen tyyppien mielenosoituksissa, sillon ne puolustelee sitä lärvinsä peittämistä. Samoin antifantit ovat täysin oikeutettuja naaman peittämiseen. Kun se on kuulemma ihan eri asia! 

Ja kuinka monta näitä "kuoliaaksi hakattuja" oikein on? 

Ketkä rääkyy? Olen nähnyt Orpon ja sisäministeri Rantasen sanovan että olisi hyvä jos ei saisi peittää naamaa tjsp. En muiden. Mutta harhoissanne pidätte varmaan nyt jo heitäkin saman sarjan äärivasemmistolaisina kuin ketä tahansa jotka väkivallan tuomitsee.

Veronika Honkasalo viimeksi on vastustanut naamiokieltoa ja vasemmiston vaatimuksesta mielenilmauksissa saa esiintyä naamioituna. Kyllähän sinä tiesitkin jo.

Tiesin, mutta en nyt usko että asia ihan niin yksinkertainen on että vain ja ainoastaan vasemmiston takia näin on.

Mutta En ole väittänytkään muuta. Vähemmistöjen edustajat on niin helppo leimata ja ei sekään ole itsestään selvää että Suomessa tulee aina olemaan näinkään turvallista osoittaa mieltään ilman että joutuu valtion tai muiden mustalle listalle ja elämästä tehdään hankalaa.

Kun tarpeeksi paljon antaa fasismille periksi niin pikku hiljaa päähän potkimisen lisäksi ihmiset puolustelee "ikkunasta putoamisia" niin kuin Venäjällä tapahtuu toisinajattelijoille. Samat lorut tulee sittenkin siitä että kerjäsi sitä ja ansaitsi kohtalonsa kun kerran meni haastamaan riitaa valtiovallalle avoimesti. "Play stupid games, win stupid prices" heitetään taas vauvakeskustelussa ilmaan ja täällä taas äänestetään ylös päin ja laitetaan naurahymiöitä jos joku asiaa kauhistelee.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/214 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veikko meni häiritsemään luvallista mielenosoitusta? 

Miksi te nasset hakkaatte oman maan kansalaisia? Miehiä sekä naisia. 

Virossa on sanonta, että virolaisen lempiruoka on toinen virolainen. Kohta voi suomalaisista sanoa samaa. Omia potkitaan.

kaksi sosialistiryhmää vääntää siitä kumpi on oikeammin sosialisti. Toiselle haluaisin muistuttaa että se haaveiden sosialistinen paratiisi olikin todellisuudessa juuri sellainen sosialistinen paratiisi jota sinimustat halajavat: valtiojohtoinen puolueen diktatuuri, jossa toisinajattelijat ja vähemmistöt tuhotaan. Kas kun vähäistä tuottoa koitetaan muka jakaa tasan, ei sitä riitäkään jaettavaksi ja lopulta systeemi hankkiutuu eroon kuolleesta painosta. Sosialismi ei ole koskaan tuonut mitään hyvää vähemmistöille, matemaattinen yhtälö on ratkaisukelvoton. Muistakaa se, Veikot ja Tytit.

Kansallissosialismihan on Persujen ihannevaltio.

"Kansallissosialismihan on Persujen ihannevaltio."

 

Koittakaa nyt päättää, onko se Purra ja PS pääomia palvelevia, tavalliselle kansalle selkänsä kääntäneitä lahtareita, vai pääomien kansallistamista ajavia punikkeja.

Vierailija
210/214 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RaizzariPersut iskivät laivalla.   https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d87e9cce-6c34-402c-bb5c-58d790c59e7c

tuskin, eihän heistä kahdella ole edes osoitetta suomessa. eiköhän nämä ole baltian poikia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/214 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin Veikko vietiin sinne minne Veikko kuuluu,   olen tästä erittäin iloinen.

Vierailija
212/214 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tätä maata vaivaa? Joka ketjussa löydetään niin paljon ymmärrystä fasistikulkueelle ja sen aiheuttamalle väkivallalle että pistää miettimään ollaanko me informaatiosodan uhreja ja näitä ääniä ja kommetteja tehtaillaan jostain ihan muualta ja kenties boteilla vai ihanko oikeasti tavalliset ihmiset on sitä mieltä että sinimustat on ihan asiallista porukkaa ja kun saivat noin näkyvyyttäkin ja puolet ihmisistä tuntuu pitävän niitä tapahtuman uhreina niin niitähän voisi äänestää ja sillä näyttää tukensa että täällä ei mitkään fasistien härnääjät banderollilla ja torvensoittajat määrää.

Väkivallalta olisi välttynyt:

1) jos vastamiekkarista olisi ilmoitettu etukäteen

2) olisi noudatettu viranomaisen ohjeita

3) ei olisi menty härkkimään kulkuetta viranomaisten ohjeistuksen vastaisesti

Kuten huomaat, niin omalla toiminnalla olisi voinut vaikuttaa suuresti tapahtumien kulkuun. Perustuslain takaaman ja luvallisen kulkueen häiriköinnissä ei ole mitään sankarillista. Nyt kumpikin osapuoli näyttää spedeltä.

Ehkä teidän kannattaa miettiä toimintavat uusiksi?

Kenen meidän? En minä ole ollut osallisena missään tempausten suunnitelmissa. Kenen kanssa sinä luulet juttelevasi?

Minä kuulutin sen perään että hallitseeko tätä keskustelua äärioikeisto informaatiosodalla ja ilmeisesti hallitsee. Eli sieltä tuli niin rivien välistä kuin suoraankin vastaus ihmettelyyni. Eli ette edusta mitään tavallisia suomalaisia ja toivoa vielä on, vaikka saattekin tuolla keskitetyllä työllä somessa asian näyttämään siltä kuin menisi vähän 50-50 että hyväksyykö väkivallan ongelman ratkaisukeinona vai ei. 

Kyllähän tämä Tampereen operaatio oli nimenomaan vasemman puolen operaatio. Amnestyn kamerat eivät olleet sattumalta paikalla eikä mielenilmausta provosoitu sattumalta ilman ennakkoilmoitusta. Eskalaatio oli vasemmiston tietoisen toiminnan seuraus.

Kerro nyt vielä mitä 4D-shakkia Amnesty, Yle ja vastamielenosoittajat pelasivat. Liittyykö tähän myös Demla, demarit ja George Soros? Pieneen päähäsi ei voi ollenkaan mahtua että äärioikeistolaiset ovat väkivaltaista ja vähä-älyistä sakkia, joille pelkkä banderollin näkeminen on kuin punainen vaate härälle. Pieneen päähäsi ei voi mahtua, että kantasuomalainen voi toimia väkivaltaisesti naisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/214 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veikko meni häiritsemään luvallista mielenosoitusta? 

Miksi te nasset hakkaatte oman maan kansalaisia? Miehiä sekä naisia. 

Se on mukavaa ajankulua ja vassukka näkee paljon tähtiä..

Vierailija
214/214 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tän naisen nimi siis veikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi