Jatkossa työtön voi tilata päivittäisen viina-annoksensa kotiovelle
Ei tarvitse rasittaa itseään päivittäisellä kauppareissulla
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä tuskin rahaa ylimääräistä, että maksaisi kuljetuksesta.
Työttömällä on huomattavasti enemmän rahaa tuhlattavaksi kuin pienipalkkaisella työssäkäyvällä. Moni laittaa pelkkiin sijoituksiin useita satasia kuussa, päihteiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain kuule alkuvuodesta Latviasa kaljaa ja lonkkua 45 laatikkoa yhteensä. Tuli halvaksi kun lonkku maksoi 26 euroa laatikkoa siellä ja suomessa 65 euroa. Siitä voit laskea ku ostaa 25 laatikkoa lonkeroa että paljonko säästää.
Suomessa viina maksaa liikaa joten kulutus laskee. Nuoret siirtyneet aikoja sitten huumeisiin.
Kulutus pysyy samana ellei peräti nouse koska tilaaminen ja ulkomailta hakeminen. Alkon tilasto on vain alkon tilasto !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä tuskin rahaa ylimääräistä, että maksaisi kuljetuksesta.
Työttömällä on huomattavasti enemmän rahaa tuhlattavaksi kuin pienipalkkaisella työssäkäyvällä. Moni laittaa pelkkiin sijoituksiin useita satasia kuussa, päihteiden lisäksi.
Mikä on sinun tekosyysi, ettet opiskellut ammattia jolla pääsee paremmille palkoille?
Keskipalkka Suomessa 2026 on noin 4100 € kuukaudessa ja mediaanikin noin 3500 € kuukaudessa.
Miksi työssä olevat aina ovat a) paskatöissä ja b) saavat vain muutaman kympin tai korkeintaan satasen enemmän kuin tuilla eläjät?
Merkittävä ero on kuitenkin se, että nyt wolt tuo sen alkoholin kotiin puolessa tunnissa. Tämä on turhaa minusta, koska wolttikuskien laukut ovat kohta täynnä alkoholia ja kuskien ryöstäminen houkuttaa entistä enemmän.