Jatkossa työtön voi tilata päivittäisen viina-annoksensa kotiovelle
Ei tarvitse rasittaa itseään päivittäisellä kauppareissulla
Kommentit (34)
Työttömällä tuskin rahaa ylimääräistä, että maksaisi kuljetuksesta.
Sinulla on omituinen käsitys työttömistä.
Lopeta leimaaminen. Kaikki työttömät eivät ole alkoholisteja, vaikka osa alkoholisteista on sairaita eivätkä voi olla töissä. Työssäkäyvät voivat tilata myös rekkakuorman ovelleen, mikäli on alkoholisti.
Millä rahalla? Vai onko viinaa mahdollisuus tilata velaksi?
Tiesitkö että Suomessa on 150.000 työssä käyvää alkoholistia
Samoin kristityt, muslimit ja juutalaiset ym kaappijuopot.
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla? Vai onko viinaa mahdollisuus tilata velaksi?
Klarnalla voi Woltilla tilata osamaksulla
Työtön on voinut tilata alkoholia kotiinsa ulkomailta myös ennen tätä, Suomen kauppojen alkoholin hintoihin työttömällä ei ole varaa.
Taas tuo helvetin hullu jankkaa työtön sitä työtön tätä No ihan yhtähyvin voi työssäkäyväkin ! Mikä tässä tuolle hullulle on ongelma
Hain kuule alkuvuodesta Latviasa kaljaa ja lonkkua 45 laatikkoa yhteensä. Tuli halvaksi kun lonkku maksoi 26 euroa laatikkoa siellä ja suomessa 65 euroa. Siitä voit laskea ku ostaa 25 laatikkoa lonkeroa että paljonko säästää.
Olen työtön, en käytä alkoholia enkä raaski maksaa kuljetusmaksuja.
On sulla harhat.
En juo alkoholia.
😂 Eipä käynyt edes mielessä, koska joka euro tarvii laskea, eikä ylellisyyksiin, kuten viinaksiin ole varaa. Edes juhannuksena ei ollut alkoholijuomaa.
Onpa hyvä.Meneehän laskut suoraan sossuun ettei tarvi ite huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta leimaaminen. Kaikki työttömät eivät ole alkoholisteja, vaikka osa alkoholisteista on sairaita eivätkä voi olla töissä. Työssäkäyvät voivat tilata myös rekkakuorman ovelleen, mikäli on alkoholisti.
Hyvä kirjoitus.
Ei kannata haukkua yhtään työtöntä Suomessa. Tilanteet on todella pahat löytää töitä. Sosialismi Suomessa on mennyt liian pitkälle, eikä se ole yhdenkään nuoren vika. Vaan eläkeläisten, jotka äänestää sdp:tä, vihreitä ja vasemmistoa. Nuoret ei edes pysty äänestään ketään valtaan, he ovat vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Hain kuule alkuvuodesta Latviasa kaljaa ja lonkkua 45 laatikkoa yhteensä. Tuli halvaksi kun lonkku maksoi 26 euroa laatikkoa siellä ja suomessa 65 euroa. Siitä voit laskea ku ostaa 25 laatikkoa lonkeroa että paljonko säästää.
Suomessa viina maksaa liikaa joten kulutus laskee. Nuoret siirtyneet aikoja sitten huumeisiin.
Laiskaksi menee kun ei kauppaan jakseta jalkautua
Ei kannata ihmetellä jos woltti kuski vähän ryyst
Jo oli aikakin.