Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkossa työtön voi tilata päivittäisen viina-annoksensa kotiovelle

Vierailija
23.06.2026 |

Ei tarvitse rasittaa itseään päivittäisellä kauppareissulla 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että Suomessa on 150.000 työssä käyvää alkoholistia

Kotkan kaupunginjohtaja ryyppäsi ja ajeli kännissä autolla aseet takapenkillä.

Palkinnoksi potkuistaan sai 150 000e.

Käy se dokaaminen muiltakin kuin Työttömiltä.

Vierailija
22/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako valkoinen heteromies tilata kaupasta alkoholia kotiovelle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, työt pilaa tilaamisen ja juomisen ilon.

Vierailija
24/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako valkoinen heteromies tilata kaupasta alkoholia kotiovelle? 

Vain jos olet työtön.

Vierailija
25/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä.Meneehän laskut suoraan sossuun ettei tarvi ite huolehtia.

Ei mene sossuun mitään. 

Vierailija
26/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työttömät eivä ole alkoholisteja, eikä kaikki alkoholistit työttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan saatavuus lisää aina sen käyttöä.

Vierailija
28/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikaupalla kerran olikin pari reissaajaa,jotka eivät siitä kaupan pihalta pois päässeet. Olisivat kaatuneet,jos eivät olisi nojailleet kukkaruukkuun. Jatkossa he voivat nojailla kotona ja tilata lisää. Se selvin kaveri voi ottaa ne ovella vastaan. Mut hyvä. Eivät rasita päivystystä,kun kaatuvat kotiinsa eikä kukaan siitä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata haukkua yhtään työtöntä Suomessa. Tilanteet on todella pahat löytää töitä. Sosialismi Suomessa on mennyt liian pitkälle, eikä se ole yhdenkään nuoren vika. Vaan eläkeläisten, jotka äänestää sdp:tä, vihreitä ja vasemmistoa. Nuoret ei edes pysty äänestään ketään valtaan, he ovat vähemmistössä. 

Öööh,

 

hei onko Persulaisten ja kokoomusten nelivuotinen laitaoikeisto-politiikka miten kaukana haluamastasi politiikasta? Toki, esim. peilaten EK:n uuteen aivoripulointiin, että esim. su palkkakerroin pitää poistaa ja tärkein KOKO TYÖTERVEYSHUOLTO, kertoo että tämä on vasta alkua sille hyvinvoinnin tippumiselle helvettiin joka on edessä jos kokoomusta äänestää liian moni omaa etuaan vastaan ensi vaaleissa.

 

Mitä hittoa horiset, jokainen joka saa äänestyslaput kotiinsa voi myös niillä itse äänestää? Vai onko siellä ovella keppanapersu pesäpallomailan kanssa viemässä nuorta äänestämään "oikein"? Turvallisen matkan lähimpään äänestyskoppiin varmistaa kokoomuslaisia paikallisia edustajia saksalaisine autoineen ?

Vierailija
30/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tilata kuormalavallisen kerralla, kuten Matti Nykänen ja Pekka Elonveimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki työttömät eivä ole alkoholisteja, eikä kaikki alkoholistit työttömiä.

Pitäisi tehdä tutkimus kummat käyttävät enemmän alkoholia työttömät vai työssäkäyvät.

Veikkaan että työssäkäyvät veisivät voiton.

Vierailija
32/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskojen hommaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata haukkua yhtään työtöntä Suomessa. Tilanteet on todella pahat löytää töitä. Sosialismi Suomessa on mennyt liian pitkälle, eikä se ole yhdenkään nuoren vika. Vaan eläkeläisten, jotka äänestää sdp:tä, vihreitä ja vasemmistoa. Nuoret ei edes pysty äänestään ketään valtaan, he ovat vähemmistössä. 

Pistä jo viinapullo pois öyhöttäjä.

Vierailija
34/34 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähikaupalla kerran olikin pari reissaajaa,jotka eivät siitä kaupan pihalta pois päässeet. Olisivat kaatuneet,jos eivät olisi nojailleet kukkaruukkuun. Jatkossa he voivat nojailla kotona ja tilata lisää. Se selvin kaveri voi ottaa ne ovella vastaan. Mut hyvä. Eivät rasita päivystystä,kun kaatuvat kotiinsa eikä kukaan siitä tiedä.

Jos pitää tilata 24 tuntia etukäteen niin ei se tuollaisilta onnistu. Niiden pitää saada viinaa heti eikä vasta huomenna. Tietenkin jos onnistuvat tilaamaan joka päivä niin sitten ehkä homma voi onnistua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä