Jatkossa työtön voi tilata päivittäisen viina-annoksensa kotiovelle
Ei tarvitse rasittaa itseään päivittäisellä kauppareissulla
Kommentit (34)
Saako valkoinen heteromies tilata kaupasta alkoholia kotiovelle?
Hemmetti, työt pilaa tilaamisen ja juomisen ilon.
Vierailija kirjoitti:
Saako valkoinen heteromies tilata kaupasta alkoholia kotiovelle?
Vain jos olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä.Meneehän laskut suoraan sossuun ettei tarvi ite huolehtia.
Ei mene sossuun mitään.
Kaikki työttömät eivä ole alkoholisteja, eikä kaikki alkoholistit työttömiä.
Viinan saatavuus lisää aina sen käyttöä.
Mun lähikaupalla kerran olikin pari reissaajaa,jotka eivät siitä kaupan pihalta pois päässeet. Olisivat kaatuneet,jos eivät olisi nojailleet kukkaruukkuun. Jatkossa he voivat nojailla kotona ja tilata lisää. Se selvin kaveri voi ottaa ne ovella vastaan. Mut hyvä. Eivät rasita päivystystä,kun kaatuvat kotiinsa eikä kukaan siitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haukkua yhtään työtöntä Suomessa. Tilanteet on todella pahat löytää töitä. Sosialismi Suomessa on mennyt liian pitkälle, eikä se ole yhdenkään nuoren vika. Vaan eläkeläisten, jotka äänestää sdp:tä, vihreitä ja vasemmistoa. Nuoret ei edes pysty äänestään ketään valtaan, he ovat vähemmistössä.
Öööh,
hei onko Persulaisten ja kokoomusten nelivuotinen laitaoikeisto-politiikka miten kaukana haluamastasi politiikasta? Toki, esim. peilaten EK:n uuteen aivoripulointiin, että esim. su palkkakerroin pitää poistaa ja tärkein KOKO TYÖTERVEYSHUOLTO, kertoo että tämä on vasta alkua sille hyvinvoinnin tippumiselle helvettiin joka on edessä jos kokoomusta äänestää liian moni omaa etuaan vastaan ensi vaaleissa.
Mitä hittoa horiset, jokainen joka saa äänestyslaput kotiinsa voi myös niillä itse äänestää? Vai onko siellä ovella keppanapersu pesäpallomailan kanssa viemässä nuorta äänestämään "oikein"? Turvallisen matkan lähimpään äänestyskoppiin varmistaa kokoomuslaisia paikallisia edustajia saksalaisine autoineen ?
Voiko tilata kuormalavallisen kerralla, kuten Matti Nykänen ja Pekka Elonveimo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki työttömät eivä ole alkoholisteja, eikä kaikki alkoholistit työttömiä.
Pitäisi tehdä tutkimus kummat käyttävät enemmän alkoholia työttömät vai työssäkäyvät.
Veikkaan että työssäkäyvät veisivät voiton.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata haukkua yhtään työtöntä Suomessa. Tilanteet on todella pahat löytää töitä. Sosialismi Suomessa on mennyt liian pitkälle, eikä se ole yhdenkään nuoren vika. Vaan eläkeläisten, jotka äänestää sdp:tä, vihreitä ja vasemmistoa. Nuoret ei edes pysty äänestään ketään valtaan, he ovat vähemmistössä.
Pistä jo viinapullo pois öyhöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähikaupalla kerran olikin pari reissaajaa,jotka eivät siitä kaupan pihalta pois päässeet. Olisivat kaatuneet,jos eivät olisi nojailleet kukkaruukkuun. Jatkossa he voivat nojailla kotona ja tilata lisää. Se selvin kaveri voi ottaa ne ovella vastaan. Mut hyvä. Eivät rasita päivystystä,kun kaatuvat kotiinsa eikä kukaan siitä tiedä.
Jos pitää tilata 24 tuntia etukäteen niin ei se tuollaisilta onnistu. Niiden pitää saada viinaa heti eikä vasta huomenna. Tietenkin jos onnistuvat tilaamaan joka päivä niin sitten ehkä homma voi onnistua.
Kotkan kaupunginjohtaja ryyppäsi ja ajeli kännissä autolla aseet takapenkillä.
Palkinnoksi potkuistaan sai 150 000e.
Käy se dokaaminen muiltakin kuin Työttömiltä.