Nyt ulos kävelylle jokahinen jolla on terveet jalat
Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!
Kommentit (159)
Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa!
Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.
Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.
Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.
No nyt ei oo sulla terveet jalat, niin tarvit lepoa ja sitten taas menoks, kun jalat voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?
Hyvä hyvä! Muista lepopäivät.
Kaikki tervejalkaiset, oottehan muistaneet käydä kävelyllä? Iloitkaa jaloistanne.
Koko viikon olen ollut ulkona, pomppinut ja kiipeillyt rakennustelineillä 8 tuntia päivässä.
Ei jaksa.
En saa mennä ulos aurinkoon. Silmät leikattu. 3 viikkoa sisällä.
Kävelin joitakin kilsoja Sipoonkorvessa, hieno päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin joitakin kilsoja Sipoonkorvessa, hieno päivä.
Kiva kuulla, että olit kävelemässä luonnon helmassa. Hyvää kesää sinulle 🌿 toivottaa ap, joka yli kaksi vuotta sitten aloitti tämän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Tulin just saunasta.
Saunan jälkeen voikin ottaa vaan rennommin. Ehkä sitten huomenna tulee sulle kävelyä?
Lähden vasta yöllä, niin ei ole liikaa muita ihmisiä. Minua on alkanut VITUTTAMAAN muut ihmiset.
Kävelyyn ei kyllä riitä pelkät terveet jalat.
Vierailija kirjoitti:
Lähden vasta yöllä, niin ei ole liikaa muita ihmisiä. Minua on alkanut VITUTTAMAAN muut ihmiset.
Yöllä voi kävellä omassa rauhassa. Voi nähdä eläimiäkin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden vasta yöllä, niin ei ole liikaa muita ihmisiä. Minua on alkanut VITUTTAMAAN muut ihmiset.
Yöllä voi kävellä omassa rauhassa. Voi nähdä eläimiäkin liikkeellä.
Totta. Eilen näin taas ketun. Se tuli vastaan. Katseltiin hetki toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Kävelyyn ei kyllä riitä pelkät terveet jalat.
Näinhän se on. Terveet jalat on silti hyvä lähtökohta, hyvä alku. Jonain päivänä voi lähteä liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty. Tulin just saunasta.
Saunan jälkeen voikin ottaa vaan rennommin. Ehkä sitten huomenna tulee sulle kävelyä?
Kävin jo eilen. Ja sunnuntaina. Katsotaan torstai-perjantaina sitten taas.
Iltaa!
Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.
Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.
Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.