Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ulos kävelylle jokahinen jolla on terveet jalat

Vierailija
28.04.2024 |

Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.

Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.

Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.

Vierailija
142/149 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma kävelylle 

Vierailija
144/149 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa!

Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.

Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.

Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.

No nyt ei oo sulla terveet jalat, niin tarvit lepoa ja sitten taas menoks, kun jalat voi hyvin.

Vierailija
145/149 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?

Hyvä hyvä! Muista lepopäivät.

Vierailija
146/149 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tervejalkaiset, oottehan muistaneet käydä kävelyllä? Iloitkaa jaloistanne.

Vierailija
147/149 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon olen ollut ulkona, pomppinut ja kiipeillyt rakennustelineillä 8 tuntia päivässä.

Ei jaksa.

Vierailija
148/149 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mennä ulos aurinkoon. Silmät leikattu. 3 viikkoa sisällä.

Vierailija
149/149 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo lenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi