Nyt ulos kävelylle jokahinen jolla on terveet jalat
Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!
Kommentit (149)
Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?
Vierailija kirjoitti:
Iltaa!
Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.
Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.
Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.
No nyt ei oo sulla terveet jalat, niin tarvit lepoa ja sitten taas menoks, kun jalat voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli sit eilen aloitettua rullaluistelu. Aika kevyesti meni 18,82 km. Ekalla lenkillä ei pääse ihan samanlaiseen rytmiin, kuin myöhemmin. Edellisenä päivänä tuli vedettyä melkein 27 km pyörällä. Eiköhän sitä huomenna taas vedetä luistimet työpäivän jälkeen jalkaan ja lähdetä keräämään kilometrejä. Ehkä huomenna se reilut 20 km voisi mennä?
Hyvä hyvä! Muista lepopäivät.
Kaikki tervejalkaiset, oottehan muistaneet käydä kävelyllä? Iloitkaa jaloistanne.
Koko viikon olen ollut ulkona, pomppinut ja kiipeillyt rakennustelineillä 8 tuntia päivässä.
Ei jaksa.
En saa mennä ulos aurinkoon. Silmät leikattu. 3 viikkoa sisällä.
Iltaa!
Rakkulajalka taas täällä ja mä oon ottanut nyt tavaksi kävellä paikasta paikkaan. Tänään tuli 22 402 askelta tähän hetkeen.
Sain jalkaani entisestään kipeämmäksi, sillä pohkeeseen sattuu. Varsinkin varvistaessa pohkeessa kiristyy kipupisteeseen saakka.
Näköjään kävelemisten kanssa saa olla todella varovainen.