Nyt ulos kävelylle jokahinen jolla on terveet jalat
Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!
Kommentit (149)
Mä kävelen huomenna kun menen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo terveet jalat mutta kävin jo. 3 km. Saanko mitalin? Käyn vielä toisen kerran tänään samanlaisen tai vähän pidemmän. Oon normaalipainoinen useista nivelrikoista kärsivä mummeli.
Saat leikisti mitalin, oot ahkera kävelijä👍
Vierailija kirjoitti:
Menisin, jos ei olisi yhtä stalkkeria.
Kurja näin, toivottavasti pystyt menemään.
Vierailija kirjoitti:
"Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!"
Missä asut, anna osoite, niin tullaan.
Miksi itse olet nyt sisällä, mikset pihalla koko vuorokauden, jos se niin häiritsee.
Piti tulla välillä tänne kirjoitteleen.
Vierailija kirjoitti:
No en mene. Ei nuo jalatkaan kyllä niin terveet ole. Illemmalla kannan vettä toisesta rakennuksesta, ja huomenna jos sää sallii sähköpyöräilen kaupassa, siinä on lähiaikojen ulkoilut.
Sähköpyörä hyväksi avuksi sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vettä sataa, entäs aloittajan pihalla?
Täällä ei nyt sada, mutta ei paistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain rajaa pitää lenkkeilyssä ja ulkoilussakin olla. Rakastan vuodenaikoja ja lähes joka päivä lenkkeilen. Tänään on se välipäivä!
Nonni, sulle mukavaa lepopäivää sitten!
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen huomenna kun menen töihin.
Sulla on sitten hyvänpituinen työmatka, kun sen voi kävellä👍
Juuri tulin lenkiltä, vaikka jalat ja selkä huusivat kuorossa hoosiannaa. Katsotaan illalla uudestaan, jos ei kummenpaa ilmene. Tein samalla vähän ajatusleikkiä. Tien poskessa oli kolme hesen juomamukia. Ainoa Hese tässä lähellä on kymmenen kilometrin päässä. Siispä päättelin, että kolmen nuoren porukka oli lähtenyt naapuritaajamasta syömään, ja juomat olivat loppuneet juuri siinä kohtaa, joten mukit piti lempata auton ikkunasta. Että sellaista :D
Ei ole terveet jalat eikä tasapaino mutta lähikaupassa käväsin. Kiva kyllä kattella ikkunasta kun muut lenkkeilee tai ulkoiluttaa koiriaan.;)
Vierailija kirjoitti:
MIKSI EI OLE PAKKO! YÄKK!
EN HALUUUU!
Ei oo pakko, ei, mutta se vois olla sulle mukavaa.
Kävin jo ja näin mahdollisesti jotain mikä masensi minut.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tulin lenkiltä, vaikka jalat ja selkä huusivat kuorossa hoosiannaa. Katsotaan illalla uudestaan, jos ei kummenpaa ilmene. Tein samalla vähän ajatusleikkiä. Tien poskessa oli kolme hesen juomamukia. Ainoa Hese tässä lähellä on kymmenen kilometrin päässä. Siispä päättelin, että kolmen nuoren porukka oli lähtenyt naapuritaajamasta syömään, ja juomat olivat loppuneet juuri siinä kohtaa, joten mukit piti lempata auton ikkunasta. Että sellaista :D
Kumma juttu tuo tarve heitellä roskia auton ikkunasta ulos. Lepuuttele sinä nyt jalkoja ja selkää👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveet jalat eikä tasapaino mutta lähikaupassa käväsin. Kiva kyllä kattella ikkunasta kun muut lenkkeilee tai ulkoiluttaa koiriaan.;)
Jokainen voimiensa mukaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu tuo tarve heitellä roskia auton ikkunasta ulos. Lepuuttele sinä nyt jalkoja ja selkää👍
Kiitos, eivät muuten huuda enää. Liikkeelle lähtö on se, joka tuottaa tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on kyllä terveet jalat, mutta ei ole toimintakykyä.
Se on ikävä juttu, mutta voi tehä pienen lenkin, jos vaan jaksaa.
Joo, kun on hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta, niin toimintakyky on suurimman osan ajasta ihan nollissa.
Mutta käyn kyllä kävelemässä aina kun vaan jaksan. Viimeksi eilen. Yleensä käyn iltasella. Tykkään kävelystä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo ja näin mahdollisesti jotain mikä masensi minut.
Onpa ikävää, toivottavasti sun päivä kääntyy vielä paremmaksi.
Mulle kävelylenkit ei ole ajanhukkaa. Paitsi että kunto kohenee tulee mietittyä myös aiheita seuraavaan työhön ja ulkona niitä saa paljon ympäristöstä t. luovan työn tekijä, joka ei ole somevaikuttaja, taitelija eikä kirjailija.
..Ja vessaan kaikki joilla on terveet kädet.