Nyt ulos kävelylle jokahinen jolla on terveet jalat
Menkää pihalle välillä. Ei näkynyt ketään muuta äsken ulkona!
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävelylenkit ei ole ajanhukkaa. Paitsi että kunto kohenee tulee mietittyä myös aiheita seuraavaan työhön ja ulkona niitä saa paljon ympäristöstä t. luovan työn tekijä, joka ei ole somevaikuttaja, taitelija eikä kirjailija.
Oot kyllä niin oikeassa. Saa liikkua ja tuulettaa päätä. Kävelyhän hoitaa myös meidän mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki jankuttaa tätä aina kun aurinko paistaa pahiten? Itse menen kävelemään mieluummin aikaisin aamulla, illan hämärtyessä tai pilvisellä säällä.
Kaikki kelit sopii kävelylle👍täällä on pilvistä ja olikin hyvä hapekas ilma.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa kun masentaa.
Tuttua tämäkin, liikkeelle lähteminen siinä vaikeinta.
Vierailija kirjoitti:
Käyty jo, valkovuokkoja lähdin etsimään ja löysin, isolla nupulla olivat jo.
Sait vielä enemmän iloa kävelylenkistäsi👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo ja näin mahdollisesti jotain mikä masensi minut.
Onpa ikävää, toivottavasti sun päivä kääntyy vielä paremmaksi.
Tämä ketju on kiva. Huomenna uudestaan kävelylle ja pyöräilyn voisi aloittaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan kohta pihaa ja terassia, tässä mihinkään kävelyille kerkiä
Ootte pihalla raittiissa ilmassa, niin sepäs hyvä juttu👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmana NYT mene, kun ostin leffalipun ja odotan NYT näytökseen.
En heitä 15 euroo ihan hukkaan, kun joku täällä käskee.
Sitä paitsi fillarilla oon liikenteessä, niin tyhmää matkat olisi kävellä.
Hyvää leffaa sulle! Meet sitten myöhemmin, jos tänään viel kerkeät tai sitten huomenna👍
Huomenna voisi mennä kävellen töihin ja kävellen töistä keskustaan. Keskustasta kävellen elokuviin (taas) ja sieltä kävellen himaan. Viimeksi tuommoisella matkalla tuli 26 000 askelmaa kierrytettyä askelmittarin mukaan.
Olipa hauska elokuva tänään näkemäni Spy x Family Code: White. Nyt vietän kotiterassilla aikaa. Ihanteellisen lämmin sää, ei ole kuuma eikä kylmä.
Mulla kipeytyy jalat aina kävelemisestä, kun vähänkään pidemmästä lenkistä kyse. Mun askellus on niin surkeaa, vaikka terveet jalat mulla on. Kaikille se käveleminen ei ole hyväksi, kuten mulle.
Käykö se ulkoilusta kun vaihdoin autoon kesärenkaat? Sen jälkeen tosin koeajo autolla että toimiiko rengaspainevaroitin ja tuntuuko kesävanteissa epätasapainoa.
Just tulin, 6,5km. Tosin kaverin kanssa kävästiin juustokakulla ja istuskelemassa toista tuntia puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmana NYT mene, kun ostin leffalipun ja odotan NYT näytökseen.
En heitä 15 euroo ihan hukkaan, kun joku täällä käskee.
Sitä paitsi fillarilla oon liikenteessä, niin tyhmää matkat olisi kävellä.
Hyvää leffaa sulle! Meet sitten myöhemmin, jos tänään viel kerkeät tai sitten huomenna👍
Huomenna voisi mennä kävellen töihin ja kävellen töistä keskustaan. Keskustasta kävellen elokuviin (taas) ja sieltä kävellen himaan. Viimeksi tuommoisella matkalla tuli 26 000 askelmaa kierrytettyä askelmittarin mukaan.
Olipa hauska elokuva tänään näkemäni Spy x Family Code: White. Nyt vietän kotiterassilla aikaa. Ihanteellisen lämmin sää, ei ole kuuma eikä kylmä.
Sullakin on hyvänpituinen työmatka, kun sen voi kävellä. Ja onnistunut leffareissu, niin mikäs sen mukavampaa. Osaat iloita elämän pienistä iloista👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen huomenna kun menen töihin.
Sulla on sitten hyvänpituinen työmatka, kun sen voi kävellä👍
Reilu kilometri yhteen suuntaan ja junamatka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kipeytyy jalat aina kävelemisestä, kun vähänkään pidemmästä lenkistä kyse. Mun askellus on niin surkeaa, vaikka terveet jalat mulla on. Kaikille se käveleminen ei ole hyväksi, kuten mulle.
Kurja näin, jos muuten tykkäisit kävellä. Jospa sullekin pyöräily olisi parempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa uloslähteminen
Kurja kuulla. Olisko sulle jokin tietty aika vuorokaudesta helpointa lähteä ulos? Tai jonkun toisen kaverina?
Vierailija kirjoitti:
Käykö se ulkoilusta kun vaihdoin autoon kesärenkaat? Sen jälkeen tosin koeajo autolla että toimiiko rengaspainevaroitin ja tuntuuko kesävanteissa epätasapainoa.
No oot kyllä häärännyt raittiissa ilmassa. Voishan rentouttava kävely vielä vetreyttää renkaanvaihdon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Just tulin, 6,5km. Tosin kaverin kanssa kävästiin juustokakulla ja istuskelemassa toista tuntia puolivälissä.
Kuulostaa mukavalta reissulta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen huomenna kun menen töihin.
Sulla on sitten hyvänpituinen työmatka, kun sen voi kävellä👍
Reilu kilometri yhteen suuntaan ja junamatka.
Sanoin kävellen meneväni. Mitään kulkuneuvoja ei ole matkoissani. Lyhyt työmatka mulla, kun kilometrin pituinen matka on.
Miksi kaikki jankuttaa tätä aina kun aurinko paistaa pahiten? Itse menen kävelemään mieluummin aikaisin aamulla, illan hämärtyessä tai pilvisellä säällä.