Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Onko sinulle jotenkin epäselvää, miten painonpudotus toimii?

Sivusta kommentoin, että lääkärit eivät osaa lähes mitään painonpudotuksesta. Kirjasta paskat geenit saa jotain osviittaa. Ei ole aina helppoa painonpudotus. 

Vierailija
182/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä mitä toisesta ajattelet, olisi mitään väliä? Luuletko olevasi niin tärkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei tarvitse kertoa kenellekään havaintoja hänen kehostaan tai ulkonäöstään. Ei hyvässä eikä varsinkaan pahassa. Vain silloin, jos aloite tulee henkilöltä itseltään ja hän sellaista arviota pyytää. 

Vierailija
184/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Onko sinulle jotenkin epäselvää, miten painonpudotus toimii?

Aika harvalla on epäselvää, miten painoa ihan oikeasti hallitaan.

Ihmisen elimistö ei ole kone, jonka energiakulutusta pystyy tietämään. Myös ravinnon kalorimäärät ei toimi koneen lailla.

Painoa on osattu hallita jokunen vuosikymmen sitten. Silloin syötiin oikeaa ravinto.

Keinoruoka ja kevyt-tuotteet on vallanneet aidon ruuan.

Mä olen jo niin vanha, että en näe, jos sattuis niin hyvin, että suomalaisetkin alkais taas arvostaa ruokaa.

Vierailija
185/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu rasvavalaaksi

Vierailija
186/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla(mies) on bmi 30. Moni mies ja nainen on huomauttanut minulle aika töykeästi minulle ylipanosta.

En ole loukkaantunut niista kommenteista, vaan antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Jos huomauttaisin jollekin naiselle samoin , hän loukkaantuisi kovasti.

Eli mieheöllee on hyväksyttävää haukkua ylipainosta,, ei naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lihava tiedä olevansa lihava vai miksi sinun pitää siitä hänelle mainita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän