Rydman on Suomen uusi "huutokauppakeisari"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57787510-5abb-4e16-9d30-d250a314c…
Rydmanin mukaan ministerien ei ole mikään pakko käyttää koko käytössä olevaa määrärahaa. Rydman päättää kirjoituksen toteamalla, että yliopistoilla on omat rahoituksensa, joten ministeriön ei tarvitsisi myöntää rahoitusta ollenkaan.
– Mutta leikataan nyt ensi alkuun puolet rahoituksesta pois ja katsotaan sitten jatkoa, Rydman toteaa.
Toihan on täys pelle. Suomen rattaat pitäisi pitää pyörimässä eikä tehdä lisää työttömiä, jotka nostaa sitten rahat toiselta momentilta. Ja risusavottaan ihmisiä ajamassa.
Kommentit (4)
Ja ap ei ole yliopistomaailmasta, mutta tajuaa kyllä, että ainoa tapa saada maa nousuun tulevaisuudessa on koulutus ja tutkimus.
Hän pyrkii usein korostamaan pienuuttaan.
iso ego, pieni mies