Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on lihava, sanotaan se ääneen tai ei. 

Vierailija
122/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Ei se oo haukku. Laihuushan on autuaaksitekevä ominaisuus kaikkein ihailluin vartalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle outoa kyllä se kerrotaan ikään kuin hän ei itse tietäisi painoaan.

Yllättävän moni on sokea omalle ylipainolleen. Pitävät itseään normaalipainoisena. Rumuus sen sijaan ei ole terveysriski joten ei voi verrata.

Myös lasten lihavuudelle monet ovat sokeita. 

Yksi mamma valitteli,  että lapsensa on nirso ja ei syö juuri mitään.

Penska ei ollut ainoastaan pullukka,  vaan reilusti lihava 

Eiväthän nuo asiat sulje pois toisiaan.

Jos ei syö juuri mitään ei voi olla lihava. Nirso toki lihavakin voi olla. 

Vierailija
124/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Syö vähemmän? 

Just tätä, että lihavalla ei itsellään ole mitään vastuuta tilastaan. Lääkärin pitäisi tarjoilla ratkaisut aikuisen ihmisen lihavuuteen. Miettikääpä nyt uudestaan!

Vierailija
125/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava asia. Mutta " Sinun pitäisi syödä vähemmän juustoa kun olet niin lihava... " öö tuota. Naurahdin väkisinkin

 

En silleen ilkeällä tavalla. Vaan että mitähän vittua.... :D 

 

Oon kanssa huomannut, että monessa etelän kohteessa tukevat naiset saa pahaa silmää paikallisilta miehiltä. Ja avointa silmien pyörittelyä. Aika perseestä sinällään. Itse oon normaalipainoinen lyhyenläntä kaljuuntunu ukkeli. Mutta ei minun sukkasandaalejani kukaan kyylää. 

 

M42

😂 Kerrankin hauska itseironinen vastaus mieheltä, naurahdin ääneen. 

Vierailija
126/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpien voimafemiwokelijoiden mielestä ei saisi enää itsekään kutsua itseään läskiksi.

- läski M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, vaan pitää muistaa muistuttaa että lihavuus ei ole koskaan omaa syytä vaan johtuu kaikista muista ja geeneistä.

Vierailija
128/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava tietää sen itsekin, ei sitä tarvitse kenenkään erikseen sanoa. Ei kai kierosilmäisellekään tarvi sanoa, että hei, sulla on muuten kierot silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh sanojahan siinä vaan paljastaa oman sivistymättömyytensä…Ja yksinkertaisuutensa.

Vierailija
130/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanoisi mitään sellaista. Sanotko sinä muillekin ihmisille että sinä olet sokea, vammainen, vanha, kalju, lyhyt, tummaihoinen, köyhä, huonosti pukeutuva, huonokuntoinen, hidas, liian äänekäs, ärsyttävä, laiska, alkoholisti, tupakoija, narkkari tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos saan niin sanovalle, että herrajjestas kun sinä olet ruma.

Vuoroin vieraissa, nääs. Uskon demokratiaan ja vastavuoroisuuteen. 

Vierailija
132/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, vaan pitää muistaa muistuttaa että lihavuus ei ole koskaan omaa syytä vaan johtuu kaikista muista ja geeneistä.

Sehän on totta. Mitä itsestäänselvyyksiä sanomaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Syö vähemmän? 

Just tätä, että lihavalla ei itsellään ole mitään vastuuta tilastaan. Lääkärin pitäisi tarjoilla ratkaisut aikuisen ihmisen lihavuuteen. Miettikääpä nyt uudestaan!

Mietipä itse. Vai saitko aivoja ollenkaan syntyessäsi? 

Epäilen. 

Vierailija
134/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tiedettiin jo aikanaan Kummelissa: vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa.

 

Pätee myös muihin attribuutteihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoisi mitään sellaista. Sanotko sinä muillekin ihmisille että sinä olet sokea, vammainen, vanha, kalju, lyhyt, tummaihoinen, köyhä, huonosti pukeutuva, huonokuntoinen, hidas, liian äänekäs, ärsyttävä, laiska, alkoholisti, tupakoija, narkkari tms.

Älä unohda näitä ankkahuulisia ja perspuolikkaiden tönkköäjiä! Ja pistosliisoja, ne ovat kammottavia kummituksia. 

Katson, että nämä ovat vapaata riistaa minulle. Äänekkäitä haukkuja tulee, ja silmänpyörittelyä.

Vierailija
136/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Ei se oo haukku. Laihuushan on autuaaksitekevä ominaisuus kaikkein ihailluin vartalo.

Anorektikko on paras laiha. Se kuolee pian. 👍

Vierailija
137/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava luulee olevansa just niin hoikka kuin hänen muokkaamansa valokuvat näyttävät :D Joten kantsii kyllä todellakin palautella todellisuuteen ennen kuin terveys on mennyttä. 

Vierailija
138/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava tietää sen itsekin, ei sitä tarvitse kenenkään erikseen sanoa. Ei kai kierosilmäisellekään tarvi sanoa, että hei, sulla on muuten kierot silmät.

Kierosilmäinen, lyhyt tai pitkä eivät voi ominaisuuksilleen mitään joten ne ovat eri asia kuin lihavuus. Kenellekään ei silti ole kohteliasta huomautella ulkonäköseikoista. 

Vierailija
139/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sanoa?Jokainenhan on yksilö ja läskinsä kantaa ihan itse.Sinulle voisin kyllä sanoa että olet tyhmä aloittaja.

Vierailija
140/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi tietää heti ulkomailla kuka on suomalainen. Lippis päässä ja vatsa tulee ensiksi 🤣

Suomalaiset ovat kyllä vuosi vuodelta vain lihavampia. Myös lapset. Juuri eilen kiinnitin tähän huomiota, kun olimme syömässä ja viettämässä aikaa rannalla ja puistossa. Mitä ihmettä te syötte ja juotte, kun lapsillakin on isot mahat? Suomi on ottanut tässä asiassa USAa kiinni eikä todellakaan ole hyvä asia. 

Kamalinta on lihavat lapset, suren heidän puolestaan. Vanhemmat saisivat hävetä kun syöttävät lapsensa läskiä hyllyviksi pulleroiksi. Sipsiä, limsaa, mäkkiä, pizzaa, sokeria ym menee päivittäin lasten suusta alas. Omassa lapsuudessa roskaruuat kuului synttäreihin ja vappuun, pikaruokalassa käytiin 1-2 kertaa vuodessa!! Joissain perheissä nykylapset käy varmaan 1-2 kertaa viikossa. Onneksi itselle on jäänyt lapsuudesta terveelliset ruokailutavat ja liikunnallinen elämäntapa joita noudatetaan meidän perheessä, eikä ylipainosta ole huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän