Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö lihavalle saa sanoa että olet lihava.

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sanoa, että on painokkaasti kehopositiivinen?

Vierailija
142/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset kyllä sanovat herkästi, koska siellä lihavuus on edelleen harvinaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi kommentoida jonkun ulkonäköä?

Vierailija
144/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavalle outoa kyllä se kerrotaan ikään kuin hän ei itse tietäisi painoaan.

Yllättävän moni on sokea omalle ylipainolleen. Pitävät itseään normaalipainoisena. Rumuus sen sijaan ei ole terveysriski joten ei voi verrata.

Ei pidä paikkaansa. Hoikatkin pitävät itseään lihavana. Ihmiset on sokeita normaalille vartalolle, joka ei muistuta luurankoa. Kukaan lihava ei kuvittele olevansa normaalipainoinen, jos ei ole jotenkin todella pahasti mielenvikainen.

Jos sinulle joku lihava sanoo olevansa laiha, se on luultavasti vaan vitsi tai muuten jallittaa sua, että sä luulisit että se ei tiedä olevansa lihava.

Vierailija
145/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi tietää heti ulkomailla kuka on suomalainen. Lippis päässä ja vatsa tulee ensiksi 🤣

Suomalaiset ovat kyllä vuosi vuodelta vain lihavampia. Myös lapset. Juuri eilen kiinnitin tähän huomiota, kun olimme syömässä ja viettämässä aikaa rannalla ja puistossa. Mitä ihmettä te syötte ja juotte, kun lapsillakin on isot mahat? Suomi on ottanut tässä asiassa USAa kiinni eikä todellakaan ole hyvä asia. 

Kamalinta on lihavat lapset, suren heidän puolestaan. Vanhemmat saisivat hävetä kun syöttävät lapsensa läskiä hyllyviksi pulleroiksi. Sipsiä, limsaa, mäkkiä, pizzaa, sokeria ym menee päivittäin lasten suusta alas. Omassa lapsuudessa roskaruuat kuului synttäreihin ja vappuun, pikaruokalassa käytiin 1-2 kertaa vuodessa!! Joissain perheissä nykylapset käy varmaan 1-2 kertaa viikossa. Onneksi itselle on jäänyt lapsuudesta terveelliset ruokailutavat ja liikunnallinen elämäntapa joita noudatetaan meidän perheessä, eikä ylipainosta ole huolta.

Joo samaa mieltä lasten lihavuudesta, hirveetä. Sattuu olemaan yks kaveri joka jakaa somessa kuvia pojastaan jätskillä, pizzalla, vohvelilla, hampparilla.... Poika on jotain 11-12 vuotias ja hänellä on manboobsit ja selkeä keskivartalolihavuus. Ja vanhemmista on silti ilmeisen järkevää viedä poika jatkuvasti syömään mättöä. Iljettävää katseltavaa. Haloo, vanhemmat.

Vierailija
146/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi sanoa? Tiedän sen muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa, jos ei ole mitään käytännön neuvoja. Apua. 

Vierailija
148/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa lässytysta, antakaa ihmisten jo olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen suurin pelko elämässä on että joku sanoo lihavaksi. Naisen hauras ego hajoaa siitä.

Vierailija
150/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollaista epäkohteliasta sanoa toiselle päin naamaa. Olen jonkin aikaa kantanut lisäännyttyämme yövalvomisten takia ylipainoa. Nykyään melko normaalipainoinen taas olen. Ihan järkyttävää oli mielestäni joidenkin ihmisten käytös tuolloin kun minua oli massallisesti enemmän. Suurin osa oli ihan peruskohteliaita ja tajusivat että on vain raskaammat vuodet, osaa sen ajan ihmisistä typerine kommentteineen en tule koskaan kaipaamaan. Uskomattoman urpoa. Osaan ihmisistä pettyy aina. Petoja jotka hyökkäävät kimppuusi silloin kun sinulla on haastavampaa. Haistatin heille paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pidä sanoa mitään ellei kyseessä ole läheinen. Mutaa paljon terveempää on sanoa läskiä läskiks tai valaaks kun että, "olet ihana kaunis juuri tollasena" Se on sairasta ja vie läskin vaa yhteiskunnan maksamien hoitojen jälkeen todellisuuden tajun menettämänä nopeammin hautaan. 

Vierailija
152/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoisia kehuja:

Löllöpylly

Fätäri

Laardiperse

Siiderivalas

Mitänäitänyton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoikalle saa sanoa että oletpa laiha mutta lihavalle ei saa sanoa että oletpa lihava.

Vierailija
154/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:lle voi sanoa, että hän on tyhmä? Sehän on totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset kyllä sanovat herkästi, koska siellä lihavuus on edelleen harvinaisempaa.

Ja kiinalaiset ovat muutenkin törppöjä.

Vierailija
156/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Lihavat tekevät tätä jatkuvasti. Haukutaan pulkannaruksi, kuivan kesän oravaksi sekä kehutaan miten miehet tykkäävät, kun on jotain mistä ottaa kiinni.

Nainen 48kg

Vierailija
157/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään mutta laihaa saa haukkua laihaksi.

Juu, luusäkiksi, anorektikoksi ja aina pitää muistaa "pitäähän naisessa olla jotain mistä ottaa kiinni, ei tuollaisista miehet tykkää, koirat vaan". 

Missä päin Suomea puhutaan toisille noin rumasti?

Vierailija
158/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI SINULLA ON TARVE SANOA ASIA? Luuletko että sun kommentilla on jotain merkitystä? Jos luulet mitä? Tommosta turhanaikaista päänaukomista kannattaa välttää viimeiseen asti. 

Vierailija
159/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako alipainoiselle ihmiselle muka sanoa, että hän on laiha? Olen 172 cm pitkä ja painan 46 kg, eikä kukaan ole sanonut minun olevan laiha.

Syöpään sairastuminen laihdutti minua paljon. Olin surkean näköinen. Kuitenkin löytyi ihmisiä, jotka kommentoivat kadehtivansa syöpäistä kroppaani ja kyselivät painoani. Ihmiset eivät osaa yhtään ajatella, mitä suustaan päästävät. 

Vierailija
160/187 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa sanoa muut kuin hoitava lääkäri, ja hänen kuuluukin se rakentavalla tavalla sanoa.

Lääkärikin vain silloin jos hänellä on antaa jotain oikeasti noudatettavissa olevia konkreettisia neuvoja ja apua.

Mitä neuvoja?

Tyhminkin läski tietää, että "syö vähemmän,  liiku enemmän".

Tyhminkin ihminen ymmärtää että ihminen ei ole läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi