Mikä on traagisinta mitä lähipiirissäsi on tapahtunut?
Meillä varmaan se että mummo jäi lapsuudessaan orvoksi, ja enon alkoholismi, hän oli oikein fiksu tyyppi, mutta elämä meni miten meni.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.
Varakkailla varaa matkustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätini kertoi äänestäneensä PERSUA :( !
Toi on paha. Oma sukulainen vielä, ei mieli noista järkytyksistä toivu koskaan. Meillä naapuri paljastui persuksi. Tuollainen yksittäinen ääliö voi pilata koko asuinalueen maineen.
Kyllä. Neliöhinnat romahti koko pitäjässä.
Huonokuntoinen ok talo, kukaan ei auta remontoimaan. Velkaa jäljellä. Mies jonka kanssa tuli ero, puhunut musta pahaa ympäri kyliä. Yksinäisyys ja masennus.
Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.