Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on traagisinta mitä lähipiirissäsi on tapahtunut?

Vierailija
21.06.2026 |

Meillä varmaan se että mummo jäi lapsuudessaan orvoksi, ja enon alkoholismi, hän oli oikein fiksu tyyppi, mutta elämä meni miten meni.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.

Vierailija
62/65 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.

Varakkailla varaa matkustella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätini kertoi äänestäneensä PERSUA :( !

Toi on paha. Oma sukulainen vielä, ei mieli noista järkytyksistä toivu koskaan. Meillä naapuri paljastui persuksi. Tuollainen yksittäinen ääliö voi pilata koko asuinalueen maineen.

Kyllä. Neliöhinnat romahti koko pitäjässä.

Vierailija
64/65 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokuntoinen ok talo, kukaan ei auta remontoimaan. Velkaa jäljellä. Mies jonka kanssa tuli ero, puhunut musta pahaa ympäri kyliä. Yksinäisyys ja masennus.

Vierailija
65/65 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaakkois-Aasian tsunami, kaverin perheestä kuoli pienet lapset ja toinen vanhemmista.

Varakkailla varaa matkustella

Tsunamissa kyllä kuoli lähinnä niitä jotka ei olleet matkoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi