Mikä on traagisinta mitä lähipiirissäsi on tapahtunut?
Meillä varmaan se että mummo jäi lapsuudessaan orvoksi, ja enon alkoholismi, hän oli oikein fiksu tyyppi, mutta elämä meni miten meni.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni ollut ihminen tappoi vahingossa oman lapsensa autolla. Ei tuollaisesta selviä koskaan.
Pentuja tulee nu. ssimalla lisää. Raha onkin sitten vaikeampi juttu.
Sori ap, tragediasi eivät nyt herättäneet sympatiaani.
Vierailija kirjoitti:
Perheen menettäminen tsunamissa
Ai kun olisin menettänytkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni ollut ihminen tappoi vahingossa oman lapsensa autolla. Ei tuollaisesta selviä koskaan.
Pentuja tulee nu. ssimalla lisää. Raha onkin sitten vaikeampi juttu.
Minkälaiset vanhemmat ovat sinut tänne synnyttäneet? Ainakin kasvatus on ollut olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen menettäminen tsunamissa
Ai kun olisin menettänytkin
Perheesi toivoo varmaan, että sinä olisit menehtynyt.
Mulla on kuollut läheisiä. Isä, veli, bestis, toisen rakkaan ystävän mies.. (on muitakin), mutta nämä lähti omasta halustaan.
Kerran tein sen virheen, että kerroin itsemurhista lähipiiristä. Vain yksi tuoreista kavereista uskoi mua. Hän sitten taas järkyttyi valtavasti. Muut katselivat epäuskoisina....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissäni ollut ihminen tappoi vahingossa oman lapsensa autolla. Ei tuollaisesta selviä koskaan.
Pentuja tulee nu. ssimalla lisää. Raha onkin sitten vaikeampi juttu.
Olet typerä m*lkku.
Sukulaisestani laitettiin eräässä pikkukunnassa valheellinen juoru liikkeelle, ja se päätyi valtakunnan lehtiin totena. Tässä oli taustalla työpaikkakiusaaminen ja erään narsistisen kollegan kateus sukulaistani kohtaan. Koko yhteisö, työpaikan lisäksi koko paikkakunta, käänsi hänelle selkänsä ja uskoivat näitä aivan älyttömiä valheita, joihin edes saippuasarjojen käsikirjoittajien mielikuvitus ei yltäisi.
Sukulaiseni joutui vaihtamaan nimensä ja muuttamaan ulkomaille. Ei käynyt Suomessa enää koskaan tuon jälkeen, hänet myös haudattiin uuteen kotimaahansa.
Mielen ongelmat ja elämän romahdukset.
Vierailija kirjoitti:
Näin tsunamin ollessamme perheen kanssa Thaimaan Krabilla
No onpa ihmeellistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tsunamin ollessamme perheen kanssa Thaimaan Krabilla
No onpa ihmeellistä
Aloituksesa ei kysytty mikä on traagisinta mitä olet lukenut/kuullut vaan mitä on lähipiirissä tapahtunut. Eli jokainen voi kertoa senkin vähän mitä on kokenut. Ja eihän täällä kerjätä myötätuntoa ja sääliä.
Olin just lähössä hautajaisiin kun tuli pihalla ripulipaskat housuun
Kaveri kuoli perhesurman uhrina kun olin lapsi
Keskustelussa huomaa miten jotkut on päässeet helpolla elämässä
Vierailija kirjoitti:
Yks läski emakko porsi.
Äitisi siis porsi sinut.
Sukulainen murhattiin