Miksi maksamme työttömyysvakuutus-maksuja?
Kommentit (4)
Soppii ihmetellä. Leikattiin myös oman vakuutuksen (työttömyyskassa, liitto) korvauksia. Milloin Purra/Orpo leikkaa myös liikenne, koti ja kaskovakuutusten... korvaukset?
Mutta miksi vakuutusmaksut eivät pienene samaan aikaan kun tuet? Ja miksi ihmistä joka on maksanut työttömyysvakuutus-maksuja, syyllistetään jos hakee vakuutuskorvausta työttömyyden osuessa kohdalle?
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi vakuutusmaksut eivät pienene samaan aikaan kun tuet? Ja miksi ihmistä joka on maksanut työttömyysvakuutus-maksuja, syyllistetään jos hakee vakuutuskorvausta työttömyyden osuessa kohdalle?
Koska varmaankin niistä päättäjillä on savolaisia sukujuuria. Luulevat että sana TYÖ tarkoittaa vaan te. Ei ole yhtään omakohtaista kokemusta työstä niin ei voi olla siitäkään että ne työt voi loppua tekijästä riippumattomasta syystä.
Ettei niitä leikkattaisi lisää!