Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maksamme työttömyysvakuutus-maksuja?

Vierailija
23.06.2026 |

Vaikka työttömyysetuuksia leikataan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei niitä leikkattaisi lisää!

Vierailija
2/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppii ihmetellä.  Leikattiin myös oman vakuutuksen (työttömyyskassa, liitto) korvauksia.  Milloin Purra/Orpo leikkaa myös liikenne, koti ja kaskovakuutusten... korvaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi vakuutusmaksut eivät pienene samaan aikaan kun tuet? Ja miksi ihmistä joka on maksanut työttömyysvakuutus-maksuja, syyllistetään jos hakee vakuutuskorvausta työttömyyden osuessa kohdalle?

Vierailija
4/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi vakuutusmaksut eivät pienene samaan aikaan kun tuet? Ja miksi ihmistä joka on maksanut työttömyysvakuutus-maksuja, syyllistetään jos hakee vakuutuskorvausta työttömyyden osuessa kohdalle?

Koska varmaankin niistä päättäjillä on savolaisia sukujuuria.  Luulevat että sana TYÖ tarkoittaa vaan te.  Ei ole yhtään omakohtaista kokemusta työstä niin ei voi olla siitäkään että ne työt voi loppua tekijästä riippumattomasta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan