Lue keskustelun säännöt.
Tuntuu että ihmisiä ärsyttää se
Kommentit (46)
Kiva, että edes kerran vuodessa huomaat, mitä sinulla on. Ettei pelkästään valitusta, kaikesta mitä ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vieläkö puhutaan talousasioista?ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö puhutaan talousasioista?ap
Itsehän sinä niitä täällä jankutat, muodossa tai toisessa.
Mies omistaa hohhoijaa. Avioerossa sä kyllä saisit osuutesi. Älä ole tuollainen ovimatto.
Niin.ap