Laatuaikaa?
Tahdon olla yksin toisinaan, vaikka naimisissa olenkin (yhdessä liki 30v)
Mites muut? Kaipaatteko omaa aikaa?
Kommentit (16)
Ei kait oo "tavallaan" keltään pois. Kai ihminen voi itse päättää...
Onko edes olemassa ihmisiä, ketkä ei kaipais yksinoloa?
On pareja, ketkä tekee kaiken yhdessä.
Ja toiset menee omien kavereidensa kanssa.
Kaikki käy, kun yhdessä sovitaan. Eikö?
Laatuaikaa on kyl ärsyttävä sana, millaista sit on muu aika? Laadutonta? Altalaadun???
Kaipaan kommentteja
Tai siis, ihan sama
Mut mietin onko muita samanlaisia
Ap
No. Naimisissa on yhdessä oloa. En kaipaa omaa aikaa. Eikä puolidokaan
Eikö siis sitouduta olemaan yhdessä, jos naimisiin mennään?
Puoliso lähti just kaupunkiin. Pyyteli mukaan. En halunnut, kun kaipasin omaa oloa. Mul on koronarokotus ens kuun alussa kaupungissa, toivon niin et pääsen yksin sinne. Puoliso on rakas, mutta kaipaan yksin oloa myös.
Pliis. Ymmärtäkää mua
Ap
Kaipaako kukaan muu "laatuaikaa yksin"?
Ap
Minä kaipaan. Hienoa, että teillä on kaksi paikkaa. Saat olla kotona mutta yksin. Me ollaan oltu yhdessä 42 vuotta. Mies on toiseksi parasta seuraa, mutta viihdyn loistavasti myös yksin. Eiköhän tällainen ole ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan. Hienoa, että teillä on kaksi paikkaa. Saat olla kotona mutta yksin. Me ollaan oltu yhdessä 42 vuotta. Mies on toiseksi parasta seuraa, mutta viihdyn loistavasti myös yksin. Eiköhän tällainen ole ihan normaalia.
Ihana kuulla. Aika monet läheiset pitää outona tuon halun olla itsekseni...
Ap
Moni sanoo et ensin pitää olla itekseen, pitää tykätä itestä et voi olla yhdessä. Just. Mut kun tykkää olla ittensä kaa. Kaipaa toista ni ok silti tykätä olla yksin, eikö?
No. Monenlaista mielipidettä ok.
Ak
Hommaat budhaboxin (pahvilaatikon) päähän ja älypuhelin sulla varmaan on jo. Muuta ei laatuaikaan tarvitse.
Nyt kun ollaan eläkkeellä, aikaa on. Asunto on isossa kaupungissa ja maalla. Viihdyn niin hyvin maalla ja yksin.
Ap