Miksi monet työttömät ajattelevat niin että on jonkun muun tehtävä järjestää heille työtä kuin heidän itsensä?
Kommentit (143)
Miksi osa menee suhteilla valtion työpaikkoihin? Samassa työpaikassa valtiolla sukulaisten tai kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä, että kokonainen virasto nimeltä työkkäri on virallisesti sitä varten, että se järjestää työttömille töitä. Monet työttömät uskovat mitä heille sanotaan vaikka käytäntö on tietysti aivan eri kuin teoria.
Työkkäri on työttömyyskorvausten koordinointiin ja valvontaan, EI siihen että sitä kautta löytää töitä.
Miksi työvoimatoimisto on sen niminen, eikö oikea nimi olisi joku valvontavirasto tms? Kyllä ihmetytti, sinne pyydetty turhaa, koskaan ei tarjota mitään sitten kysellään aivan ihme kyselyitä jotka ei liity työn hakuun ollenkaan. Työvoimatoimisto nimi kuitenkin piti tarkoittaa että se liittyisi työhön. Ei enää, koska siirtyi kunnalle.
Työkkäri on työttömyyskorvausten koordinointiin ja valvontaan, EI siihen että sitä kautta löytää töitä.