Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu Pimiä on pahoittanut mielensä instan yksityisviesteistä

Vierailija
19.10.2025 |

Keski-ikäiset ja vanhan rouvat ovat oksentaneet pahan olonsa viesteissään.

Mikä ihme vanhempia naisia vaivaa? Olen itsekin 56-vuotias, mutta en saa kiinni hakkumisesta ja negailusta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä seurasin erästä täydellistä lomaa viettävää hyvin aktiivista ihmistä, aamulenkki joka hvtin lomapäivä, päivityskin oli tullut ennen kuin edes heräsin, pari ulkomaan matkaa, festareita, mökillä herkkuruokaa ei mitään grillimakkaraa jne, latausta kiireiseen työsyksyyn, jaksoi muistuttaa.

Keski-ikäisenä vanhana eukkona lopetin seuraamisen, tietty olisin voinut haukkua noin ärsyttävän super ihmisen. 

Ei se mikään superihminen ole, pelkkää teatteria koko elämä, itsensä kuvaamista ja kehumista. 

Mitä uikutat.  Kukaan ei ole suoriniseksi sanonutkaan  Hänen elämän tyyli ei kuulu sulle  eikä muulle mitenkään..  kerropa miksi kyyläät häntä kerran et pidä hänestä ?? Vastaa. 

Vierailija
42/49 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue sellaisten ihmisten kirjoituksia, jotka ei kiinnosta. En siis myöskään hauku ketään. Miksi ihmeessä niin tekisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa, ja tämän luin iltalehdestä, en ole seuraaja.

Vierailija
44/49 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aika moni eri-ikäinen julkkis ole valitellut saavansa törky-viestejä. Some on muuttunut koko ajan raaemmaksi ja tuntuu ettei ihmisillä ole mitään suodattamia, vaan voivat ihan omalla nimellään ja naamallaankin kommentoida ilkeyksiä. En tiedä kertooko tämä enemmän tästä ajasta kuin meistä keski-ikäisistä. Tietenkin vaihdevuodet ovat naisille hankala aika, mutta ei sekään oikeuta ketään olemaan typerys. 

Vierailija
45/49 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on ahkera ja aikaansaava, mutta toki hänellä on myös bisnesvainua.

Vierailija
46/49 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ärsyttää vaan aika monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu ärsyttää vaan aika monia.

Muakin ehkä joskus ärsytti, mutta hänen Instan seuraaminen on muuttanut mielipidettä. 
Tekee todella paljon töitä, ja aika maanläheiset arvot heillä kuitenkin. Ja paljon ystäviä, kyllä sekin jotain kertoo ihmisestä.

Vierailija
48/49 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä viestejä voi estää, ottaa vastaan vain ystäviltä.

Varmasti voi estää. Mutta silloin ei pääse lehtien sivuille, kun on valittanut asiasta. 



öööh tiedätkö mikä on sosiaalinen media. Nimenomaan tarkoitus on olla vuorovaikutuksessa  muiden kanssa. 50v naisille hankala käsite.

Kyllä se sosiaalisen median vuorovaikutus tuntuu olevan hankalaa muillekin kuin +50-vuotiaille naisille. Lapset ja nuoret ovat ottaneet somen yhdeksi kiusaamisareenakseen, rikolliset metsästävät siellä hyväksikäytettäviä, aikuiset suoltavat sontaa erilaisissa puskaradioissa, poliitikot lähipiireineen säännöllisesti käyttäytyvät siellä kuin vailla järkeä, tekoälybotit suoltavat sisältöä kohta enemmän kuin ihmiset. Mikä tässä kaikessa on muka sellaista, minkä takia siellä pitäisi aikaansa viettää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on ahkera ja aikaansaava, mutta toki hänellä on myös bisnesvainua.

Täysin itseänsä täynnä oleva, pitää itseään muita parempana, muovisandaalit kiinasta, se siitä vainusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi