Vappu Pimiä on pahoittanut mielensä instan yksityisviesteistä
Keski-ikäiset ja vanhan rouvat ovat oksentaneet pahan olonsa viesteissään.
Mikä ihme vanhempia naisia vaivaa? Olen itsekin 56-vuotias, mutta en saa kiinni hakkumisesta ja negailusta.
Kommentit (47)
En lue sellaisten ihmisten kirjoituksia, jotka ei kiinnosta. En siis myöskään hauku ketään. Miksi ihmeessä niin tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Willi ehdotus: mitä jos Vappu vaan lopettaisi tuon naurettavan somettamisen? Keskittyisi perheeseensä ja työhönsä täysillä. Näin ei mieli pahoittuisi, eikä tulisi turhia pettymyksiä. Onko edes käynyt aikuisen naisen mielessä keskittyä vain oleelliseen? Win-win tilanne! '
Ei minulta,
woimia Wapulle törkyn sietoon.
Naisjulkkiksen osa on
(todella) raskas, enpä
tuohon osaan empaattina
haluaisi.
👋
No voi kyynel, miten raskasta on naisjulkkiksilla! Se on ammatinvalintakysymys. Kenenkään ei ole pakko ryhtyä naisjulkkikseksi. Sitten kun siihen hommaan ryhtyy, pitää myös kestää ne negatiiviset asiat.
Itse en pidä lainkaan ko.rouvasta, joka on edennyt urallaan pelkällä ulkomuodollaan ja suhteillaan ja miehensä rahoilla. En silti vaivaudu haukkumaan häntä, koska siinä ei ole mitään järkeä. Asiallista kritiikkiä voi esittää, mutta minua ei sekään kiinnosta pätkän vertaa, koska ko.eukko on aivan samantekevä minulle. En koskaan katso hänen juontamaan ohjelmia, koska voin valita parempaa tekemistä.
Jatkoa, ja tämän luin iltalehdestä, en ole seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oksentanut vaan kun sinusta ei pidetä niin ei pidetä,älä enään esiinny telkussa, katoa jo,
Onko Jennan vihaaja myös Vapun vihaaja? Eipä yllätä.
uusi ohjelma.
Vapun päivät keittiössä. Illalalla Vapun päiväkaffet senjoreille.
Mitä uikutat. Kukaan ei ole suoriniseksi sanonutkaan Hänen elämän tyyli ei kuulu sulle eikä muulle mitenkään.. kerropa miksi kyyläät häntä kerran et pidä hänestä ?? Vastaa.