Lue keskustelun säännöt.
David Beckham myi itsensä Qatarille parista sadasta miljoonasta eurosta
19.12.2022 |
Jotenkin luulisi että tuollakin (ja sen vaimolla) on rahaa täysin riittävästi jo ennestään. Mutta ei. Myydään vain kaikki periaatteet ja myydään oma sielu s**tanalle vain että saataisiin lisää rahaa..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ja Ronaldollakaan ei vissiin ole tarpeeksi rahaa, kun pelaa seuraavat pari vuotta Saudi-Arabiaan tienaten myöskin 200 miltsiä...
Herrat Beckham ja Ronaldo eivät ole tyhmiä, kun ymmärtävät että on taottava silloin kun rauta on kuumaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunnet hänet Sir David Beckhamin hyvinkin?
Vai tykkäät jauhaa 💩 palstalla tapojesi mukaan?