David Beckham myi itsensä Qatarille parista sadasta miljoonasta eurosta
Jotenkin luulisi että tuollakin (ja sen vaimolla) on rahaa täysin riittävästi jo ennestään. Mutta ei. Myydään vain kaikki periaatteet ja myydään oma sielu s**tanalle vain että saataisiin lisää rahaa..
Kommentit (22)
Rahalle on aina käyttöä eikä sen muija ole edes töissä.
Myisitkö sinä?
noin 180 miljoonalla eurolla
Vierailija kirjoitti:
Rahalle on aina käyttöä eikä sen muija ole edes töissä.
Sen muija on ökyrikas. Valtava muotibisnes.
No tämä on vähän huono kohde ketään haukkua, kun vastaavassa tilanteessa käytännössä jokainen ihminen toimisi samoin :D
Vierailija kirjoitti:
Myisitkö sinä?
noin 180 miljoonalla eurolla
En myisi jos ennestään olisi jo satojen miljoonien omaisuus. En haluaisi olla mainostamassa tuollaista sharia-valtiota.
Miten eroaa Messistä ja muista futisstaroista?
Vierailija kirjoitti:
No tämä on vähän huono kohde ketään haukkua, kun vastaavassa tilanteessa käytännössä jokainen ihminen toimisi samoin :D
Ei varmasti kaikki toimisi samoin.
Joku Elton John esimerkiksi tai kuka tahansa seksuaalivähemmistöön kuuluva.
Ja Ronaldollakaan ei vissiin ole tarpeeksi rahaa, kun pelaa seuraavat pari vuotta Saudi-Arabiaan tienaten myöskin 200 miltsiä...
Oksettava ukko muutenkin. Turhamainen ja pinnallinen. Kauneusleikkaukset muuttaneet naaman ihan järkyttäväksi :(
Tässä oletetaan että se oli jotenkin jäljellä tai tallessa juuri ennen tätä nimenomaista kauppaa. Kuis näin? :P
Vierailija kirjoitti:
Pelle ukko 🤡
Mitä hyvää sinä olet tehnyt? Tuskinpa on varaa arvostella.
Köyhät eivät ymmärrä rahasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät eivät ymmärrä rahasta mitään.
Köyhät ja katkerat
Ja Messi möi itsensä USA:n 'soccerin' töppöliigalle. Mutta kun maksetaan maltaita, niin mikäs siinä, moraalista viis. Jalkapallopomot haluavat tietysti saada futiksen tunnetuksi USA:ssa ja rahnat pois sieltäkin ja Messin vetovoimaan uskotaan.
Tai Ronaldo ja arabimaat. Siellähän se on nuohonnut prsläpimaita läpi, onko nyt Saudit vuorossa?
Ei ole niin hyvännäköinen enää. Tossahan on finni nenänvarressa
www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/fa9f48d9-1840-4f84-b720-ea2ed34bab43
Myi itsensä Qatarin mainoskasvoksi noin 180 miljoonalla eurolla.