Avoin yliopisto
Onko kokemuksia? Mistä opinnoista? Laskeskelin tuossa että olisi varaa opiskella ainakin vielä nykyisillä hinnoilla. Heinäkuussa tulee lakimuutoskin, että voisi ilman rajoituksia opiskella opintopisteitä. Kaikki kokemukset avoimen opinnoista kiinnostaa.
Kommentit (4)
On kokemusta. Pääsykokeet olivat helppo juttu, kun olin suorittanut avoimessa jo perus- ja aineopinnot sekä paljon yleisaineitakin.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta. Pääsykokeet olivat helppo juttu, kun olin suorittanut avoimessa jo perus- ja aineopinnot sekä paljon yleisaineitakin.
Kiitos vastauksesta. Mitä alaa opiskelit? Tuliko esimerkiksi kirjoista tms. ylimääräisiä maksuja?
Saat kirjastokortin ao yliopiston kirjastoon, ei tule
Up