Lue keskustelun säännöt.
Tarkastajat vaijyttäjänä
28.06.2026 |
https://yle.fi/a/74-20233136?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Olen kokenut hyvin monta kertaa. Yhteen aikaan joka kerta tarkastajat vakioreitillä. Kerran viikossa ja saattoivat hypätä kesken linjan sille reitille. Ihan tulee kiusaaminen mieleen.
Kommentit (3)
Tuossa oli hyvä vinkki. Mene ostamaan lippu automaatista jos on epävarmaa apin latauksesta.
Onhan tuo sekunnin sakotud älytöntä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävelkää, pummit!
Ei ole rehelliselle ihmiselle mikään ongelma lunastaa lippu ajoissa.
Yhteen aikaan sitten oli siviilipukuisia monta kertaa ja aina ratikassa. Tämän olivat lopettaneet väkivaltatilanteiden takia. En ihmettele väkivaltaa.