Lue keskustelun säännöt.
Millaista on olla työelämässä? Mikä on kivaa, mikä tylsää?
17.06.2026 |
Kertokaa, en ole koskaan ollut palkkatyössä.
Voisin kokeilla jotain kivaa työtä, esim museo-opas.
Kommentit (22)
Ei ole tylsää koskaan, muttei myöskään kivaa. Kiire ja paine ja riittämättömyyden tunne koko ajan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vai kahvitauko ja ruokatunti. Opettajalla ei ole oikeutta kumpaankaan. Säkällä voi onnistua.