Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti Niinistö eri linjoilla ydinasekeskustelusta Alexander Stubbin kanssa

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten ase on?

Sitä varten kehitetty, että osuessaan kohteeseen esim:Eläin, luoti tappaa

aseet ovat siis tappamista varten. Nyky-ihmiset ovat sellaisia että jos joku uhittelee aseella, sitä eivät kaikki usko. Siispä, asetta on silloin uhittelun sijaan PAKKO käyttää.

Periaate ydinaseella on sama

Mitä Suomen puolueettomuuteen tulee, emme ole enää ollenkaan ns.puolueettomia.

Käytännössä on siis venäjän näkökulmasta sama onko ydinase laukaistu meiltä vai tuosta aluevesirajalta.

Vierailija
222/222 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ydinaseet ovat ainoa uskottava puolustus. 

Niin ovat, mutta pelote on jo valmiiksi, kun olemme Naton jäsen. Ei niitä tarvitse Suomen alueelle tuoda, jotta ne olisivat uskottavia. 

TÄMÄ !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä