Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää Suomi vuonna 2100 ?

Vierailija
27.06.2026 |

Ollaan osa eurostoliittoa, päätöksenteko itsellä on vain jossain paikallisessa "rakennetaan  tie tähän"- asioissa.

(ei paljoa eroa nykytilanteesta kylläkään)

Kaikki on digitaalista , paperia ei näy juuri missään.

Metsätalous on kielletty, samoin turkistarhaus. Lihansyönti on saatu vähenemään armottomilla veroilla ja lihan hinta on moninkertainen nykyiseen.

Ihmisille ei riitä palkkatyötä ja suuri osa tekee "työtä" vastikkeeksi korvauksista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta kuin nyt. Suomen valtauskonto on islam ja syntyvyys sekä väkiluku on noussut huomattavasti.

Vierailija
2/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset" ovat vähemmistö maassamme.

Meno on kuin persialaisella torilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen itänaapuri on Kiina.

Vierailija
4/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalietuuksia ei makseta tilille vaan ainoastaan saa kortin jolla voi maksaa ruokaa (ei alkoholia) ja samoin kuin asumistuet maksetaan vuokranantajalle.

 Näin pitäisi olla kyllä nytkin ettei p.ummit tuhlaa rahojaan alkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi