Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliturvan romuttaminen tulee lisäämään ääriryhmien kannatusta.

Vierailija
18.08.2024 |

Itse uskon äärivasemmiston kasvavan eniten koska köyhien silmät ovat auenneet äärioikeiston suhteen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Se ei ole keneltäkään pois!

t. demari

Kaikki mikä menee rikkaalle, on pois kulutuksesta - eli ei ylläpidä taloutta

Vierailija
42/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi tiukille menee eläkkeellä eläminen, pistän jonkun kylmäksi ja lähden lusimaan. Katto pään päällä, ruoka ja lääkkeet veronmaksajien piikkiin. Japanissahan tämä on jo useamman vuoden ollut trendi.

 

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f6fc551-ad55-4c3f-84d7-8c6625dfb517

 

M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarpeeksi tiukille menee eläkkeellä eläminen, pistän jonkun kylmäksi ja lähden lusimaan. Katto pään päällä, ruoka ja lääkkeet veronmaksajien piikkiin. Japanissahan tämä on jo useamman vuoden ollut trendi.

 

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f6fc551-ad55-4c3f-84d7-8c6625dfb517

 

M56

No kunhan pistät jonkun muun kylmäksi kuin allekirjoittaneen. Toisaalta, jos tilanne menee tarpeeksi huonoksi, saatan ilmoittautua vapaaehtoiseksi "kohteeksi" ihan itse.

Vierailija
44/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Ai aloittaa taas holtiton törsäys? Sen Suomen vasemmisto osaa, mutta ei mitään muuta.

Sinulle näyttäytyy ehkä törsäyksenä se, että yritetään tehdä ennaltaehkäisevää politiikkaa, joka vaatisi ehkä enemmän resursseja nyt, mutta maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin tulevaisuudessa ihmisten hyvinvoinnin lisääntyessä. Lyhytnäköinen talouskuripolitiikka taas ei tuo todellisuudessa lainkaan säästöjä, vaan päinvastoin lisää niitä pitkällä aikavälillä ihmisten pahoinvoinnin kasvaessa. Vaikkapa nyt tehdyt asiakasmaksujen korotukset tulevat vielä kalliiksi. Sosiaaliturvaan, terveydenhuoltoon ja koulutukseen satsaaminen pitkäjänteisesti toisivat merkittäviä säästöjä. Harmi vain että Suomessa ei olla vielä koskaan päästy vasemmistolaista talouspolitiikkaa toteuttamaan. Marinin hallitus oli lähimpänä sitä, mutta sielläkin oli keskusta ja RKP jarruttamassa edistystä.

kummasti tämä leväperäinen "monesti itsensä takaisin maksava" toiminta ei ole tähän mennessä maksanut takaisin paskan vertaa. 

Vierailija
45/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivijengiin,tai vastaavaan liittyminen on ehkä se paras ratkaisu köyhälle.

Orjuudestako pääsee hankkimalla yhden orjuuttajan lisää?

Vierailija
46/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliturvan romuttaminen tulee lisäämään rikollisuutta, kun köyhyys lisääntyy niin kynnys rikolliseen toimintaan madaltuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vaaleissa äänestysprosentti on alle 50%, ja Orpo jatkaa pääministerinä.

Vierailija
48/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyystilanteesta johtuen suuri osa romaniväestöstä saa toimeentulonsa erilaisista tulonsiirroista ja avustuksista. Ensisijaisia avustusmuotoja ovat työmarkkinatuet ja eläkkeet. Toimeentulotuki on niin kutsuttu viimesijainen toimeentulomuoto, mutta melkoinen osa romaneista on jatkuvasti toimeentulotuen asiakkaana. Romanikulttuurin erityinen huomioiminen toimeentulotuessa kohdistuu ainoastaan romaninaisen vaatetukseen. Niin sanottu hameraha on kuitenkin harkinnanvarainen avustus, eikä koske kaikkia romaniväestöön kuuluvia naisia.(lähde:www.romanomissio.fi)







Normaaliin toimeentulotukeen on liitetty 35 e/kk vaaterahaa(420 e/vuosi) mutta se ei romaaneille riitä.



Kouvolassa "mustalaisnaiset" saavat toimeentulon lisäksi joka kolmas vuosi 350 euroa nk. hamerahaa.







Nyt Kouvolan romaninaiset vaativat "hamerahan" nostamista 400 euroon ja maksun joka vuosi. Tällöin hame/vaateraha olisi romaninaisten osalta 820 e/ vuodessa eli 68,35 euroa kuukaudessa.







Muiden toimeentulotuenpiiriin kuuluvien vaateraha pysyy ennallaan 35,00 e/kk.











VAADIMME HAMERAHAA KOKONAAN POISTETTAVAKSI TAI VÄHINTÄÄN YHTEISKUNTA PALVELUN SUORITTAMISTA TYÖNÄ 1 KUUKAUDEN AJAN HAMERAHAA VASTAAN.

Höpöä. Tottakai heille kuuluu vaateraha, kuuluu heidän kulttuuriinsa. Myös maaahan muutttajilla on paljon sellaisia menoja joita me emme ehkä ymmärrä, mutta ovat silti heille välttämättömiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta historian vasemmisto on ollut se pahin väkivaltaan turvautuva aatesuuntaus. Tässäkin hetkessä Vihreät on eniten vasemmalla ja he turvautuvat anarkiaan, tuhoaa julkista omaisuutta, syyllistää muita autolla ajamisesta samalla kun itse lentelee hevonvittuun jne.

Vierailija
50/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliturvan romuttaminen tulee vähentämään sossurottien määrää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Vasemmistot on kyllä näyttönsä antaneet, pelkkää tuhoa tullut, on vielä hyvässä muistissa.

Vierailija
52/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Ai aloittaa taas holtiton törsäys? Sen Suomen vasemmisto osaa, mutta ei mitään muuta.

Sinulle näyttäytyy ehkä törsäyksenä se, että yritetään tehdä ennaltaehkäisevää politiikkaa, joka vaatisi ehkä enemmän resursseja nyt, mutta maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin tulevaisuudessa ihmisten hyvinvoinnin lisääntyessä. Lyhytnäköinen talouskuripolitiikka taas ei tuo todellisuudessa lainkaan säästöjä, vaan päinvastoin lisää niitä pitkällä aikavälillä ihmisten pahoinvoinnin kasvaessa. Vaikkapa nyt tehdyt asiakasmaksujen korotukset tulevat vielä kalliiksi. Sosiaaliturvaan, terveydenhuoltoon ja koulutukseen satsaaminen pitkäjänteisesti toisivat merkittäviä säästöjä. Harmi vain että Suomessa ei olla vielä koskaan päästy vasemmistolaista talouspolitiikkaa toteuttamaan. Marinin hallitus oli lähimpänä sitä, mutta sielläkin oli keskusta ja RKP jarruttamassa edistystä.

kummasti tämä leväperäinen "monesti itsensä takaisin maksava" toiminta ei ole tähän mennessä maksanut takaisin paskan vertaa. 

Ja joka kerta tuo "monesti itsensä takaisin maksava" onnistuu maksamaan maalle monin verroin enemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Vasemmistot on kyllä näyttönsä antaneet, pelkkää tuhoa tullut, on vielä hyvässä muistissa.

Huomaatteko? Ns oikeisto väittää kuinka tuhlailevaa ns vasemmiston politiikka on. Silti maksavat tuollaiselle mitään mistään tietämättömälle luuserille näin huonosta trollauksesta.

"Kykypuolue" tosiaan.

Ainoa "kyky" lienee kyky alittaa kaikki odotukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme