Milloin tavis työläinen tajuaa oikeiston vihaavan työläisiä?
Suomessa pikkupomotkin äänestää harhoissaan kokoomusta ja persuja. Eikö vielä ole omalle kohdalle osunut?
Ainoastaan SDP ja vasemmistoliitto haluaa reilua kohtelua työntekijöille ja myös yrityksille. Oikeistopersut ja maajussit kiljuu muuta, koska vaarin isä on joskus huutanut kommunismia.
Nykynuoret eivät edes tiedä mitä kommunismi on. Suomi ei ole ikinä ollut kommunistinen. Ei edes silloin, kun oli Venäjän suurruhtinaskunta.
Kun Lenin toi Venäjälle kommunismin, niin Suomen itsenäisyysjulistus hyväksyttiin. Muut maat hyväksyivät itsenäisyysjulistuksen vasta, kun Venäjä hyväksyi sen.
Kommentit (30)
Kok-dem on yksi iso puolue. Sama suunta ja pyrkimykset. Lähestymiskulma vain hieman eri
Reilua kohtelua vasemmiston koronapassilla joo. Työläinen tuntuu olevan niin vasemmistolle ja oikeistolle pakollinen paha, jos ei kuulu johonkin erityisryhmään.
Taas tätä paskenjauhantapropagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Et siis tiedä historiaa ja oikeiston työläisvihakin on mennyt ohi? Onneksi työeläkeläisenä olen suojatummassa asemassa, kuin sinä mukaporvari.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä paskenjauhantapropagandaa.
Kerroppas mikä ei pidä paikkaansa?
Kyllähän tuo Yrittäjien Mikael Pentikäinen sen aika suoraan sanoo. Ilmeisesti lestadiolaiset eivät vietä kristillisiä pyhiä, koska haluaa arkipyhät ja sunnuntaikorvaukset pois.
"Kun Lenin toi Venäjälle kommunismin, niin Suomen itsenäisyysjulistus hyväksyttiin. Muut maat hyväksyivät itsenäisyysjulistuksen vasta, kun Venäjä hyväksyi sen. "
Marraskuussa 1939 venäläiset tulivat sitten katumapäälle.
Kyllä se on niin että vasemmistopuolueet vihaavat työläisiä, miksi ne muuten kannattaisivat että otetaan ulkomaalaiset tekemään kaikki työt.
Minä olen hyväpalkkainen, tavistyöläinen. Kyllä minä mieluummin pitäisin ne vaikkapa eläkkeisiin maksamani ja työnantajani minun vuokseni maksavat rahat ihan itselläni omassa säästöpotissani. Olisi jo kertynyt melkoinen summa, kun yhteensä nuo maksut on n. 25% bruttopalkastani. Nyt ehkä jotain pennosia saan tuosta kommunistisesta systeemistä, ehkä sitten kun olen yli 70-vuotias.
Jos saisin itselleni säästää nuo rahat (kuten on monissa oikeasti kapitalististissa länsimaissa, että on vain yksityisiä eläkesäästöjä, ja julkiset eläkkeet pieniä), niin saisin jäädä eläkkeelle jo n. 50-vuotiaana, mikä työllistäisi jonkun toisen näistä meidän yli 10%.sta väestöä, jotka ovat työttöminä. Vaan kun ei.
Miten tämä kaikki kuuluu ap:lle, joka selvästi on vain työtön joka haluaa elää muiden rahoilla.
Oikeisto ohjaa köyhät vihaamaan muita köyhiä ja vähemmistöjä.
Hajoita ja hallitse.
Teitä kusetetaan!
Kohta hangaround porvari tulee kiljuen poistamaan totuuden.
OLET OIKEASTI TYHMÄ
On muitakin näkökulmia, kuin tulot tai varallisuus. Ne muut näkökulmat jokainen päättää itse. Ei vauvapalstan vaj-aaaakki.
Sanonpa vielä kerran että saadaan alapeukkusade:
Kun mies yrittää olla naisten toivoma "tosimies" eikä mikään "soijapoika"
ja tosimieshän omaa oikeiston kovat arvot eikä mitään hippien hömpötyksiä....
niin siksi ollaan oikeistoa- tai ainakin larpataan olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä kaikki kuuluu ap:lle, joka selvästi on vain työtön joka haluaa elää muiden rahoilla.
Olen ihan kuule työeläkkeellä. Siirrä juntti lisää maalitolppia.
Vierailija kirjoitti:
"Kun Lenin toi Venäjälle kommunismin, niin Suomen itsenäisyysjulistus hyväksyttiin. Muut maat hyväksyivät itsenäisyysjulistuksen vasta, kun Venäjä hyväksyi sen. "
Marraskuussa 1939 venäläiset tulivat sitten katumapäälle.
Se oli NL joka ei ollut Leninin ideologiaa, Georgialainen diktaattori Stalin oli puikoissa ja Ukrainalaisetkin hyökkäsi Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että vasemmistopuolueet vihaavat työläisiä, miksi ne muuten kannattaisivat että otetaan ulkomaalaiset tekemään kaikki työt.
Käsittääkseni sitä haluaa Kokoomus ja muut oikeistopuolueet. Miksi vääristelet ja trollaat? Onko sulla kaikki muumit laaksossa?
Suomi on kuitenkin äärimmäisen sosialistinen. Sitä ei monet edes muissa EU-maissa tai Iso-Britanniassa tajua. Ei jossain Espanjassa tai Englannissa maksella sellaisia tukiaisia tyhjänpanttina olemisesta, mitä täällä maksellaan. Jos joku onnistuisi jossain kohtaa säästämään itselleen jotain, vielä isketään isot perintöverot jne., mitä esim. Ruotsissa ei peritä ollenkaan, vaan annetaan suvun pitää rahansa. Yksityisille eläkesäästöille ei ole mitään verohelpotuksia, kuten muissa maissa, vaan systeemit tunnistaa ainoastaan julkisen eläkepotin, josta maksajat tuskin saavat juuri mitään, kun ne menee nykyeläkeläisten elättämiseen. Näin työssäkäyvien mahdollisuudet säästää itselleen ovat äärimmäisen pienet, ja suomalaisten varallisuus Euroopan pohjasakkaa.
Suomessa valtio käy pussilla ihan joka käänteessä ja arvonlisäverokin on Euroopan korkeimpia. Ei tässä kovin kaukana olla kommunismista, kun muihin Euroopan maihin vertaa.
🤣