Sosiaaliturvan romuttaminen tulee lisäämään ääriryhmien kannatusta.
Itse uskon äärivasemmiston kasvavan eniten koska köyhien silmät ovat auenneet äärioikeiston suhteen.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.
On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.
Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.
Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus.
Täähän on kai persujen salainen suunnitelma?
Sos.Turvan romutus + mmvihan levitys= Köyhyys kasvaa & persut voittaa?
eli fasisimia ja persujen kannatusta?
Vierailija kirjoitti:
Täähän on kai persujen salainen suunnitelma?
Sos.Turvan romutus + mmvihan levitys= Köyhyys kasvaa & persut voittaa?
Persu ei tainnut muistaa että on työtön ja köyhä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.
On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.
Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.
Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus.
Toisaalta, tuo tarkoittaisi että Kokoomus tietoisesti tekee politiikkaa, jonka ainoa tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman montaa suomalaista. Joissain yhteiskunnissa tuollainen lasketaan maanpetokseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.
On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.
Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.
Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus.
Toisaalta, tuo tarkoittaisi että Kokoomus tietoisesti tekee politiikkaa, jonka ainoa tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman montaa suomalaista. Joissain yhteiskunnissa tuollainen lasketaan maanpetokseksi.
Kokkareethan ovat maanpettureita. Kaikki heidän tekemänsä aina vahingoittaa isänmaata ja kaikki heidän ulosmittaamansa raha suuntaa aina ulkomaille eikä hyödytä kotimaata mitenkään.
Ei meillä ole romutettu sosiaaliturvaa, meillä pn palattu tilanteeseen, jossa olisi koko ajan pitänyt olla eli sosiaaliturvan ei pidä tarjota keskituloisen elintasoa, ihan riittää, että raha riittää ruokaan ja asuntoon.
Minkä ääriryhmien? Persut ovat ainoa merkittävä ääriryhmä ja nehän sen sosiaaliturvan romuttavat.
Olen aina kannattanut ääriryhmiä. Ihan sama ovatko oikealla tai vasemmalla, pää asia että ääriryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin vpi valitettavasti olla.
*voi.
Terrorismin uhkataso on Suomessa viisiportaisen asteikon tasolla kolme, kohonnut.
Ei siitä sos-turvan romuttamisesta ainakaan mitään HYVÄÄ seuraa. Jos niinkuin hallitus semmoista luulee, niin täytyy olla kyllä todella tyhmä. Ja kun ei joudu niitä jälkiä siivoamaan, jos ei tule enää ensi kaudelle valituksi, niin on helppo jatkaa romuttamista vielä viime metreilläkin.
Mitenköhän kokoomus kuvittelee kenenkään enää haluavan puolustavan Suomea, kun tuhoavat köyhän leivän.
Ainoa ääriryhmä Suomessa on punikit. Antaa punikin huutaa. Rahaa sille ei anneta.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole romutettu sosiaaliturvaa, meillä pn palattu tilanteeseen, jossa olisi koko ajan pitänyt olla eli sosiaaliturvan ei pidä tarjota keskituloisen elintasoa, ihan riittää, että raha riittää ruokaan ja asuntoon.
Joihin se ei riitä...
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kokoomus kuvittelee kenenkään enää haluavan puolustavan Suomea, kun tuhoavat köyhän leivän.
Niin kuin diktaattorit aina luulevat. Aseen uhalla.
Kotihoidontuen lakkauttamista suunnitellan.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.
Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.
Se ei ole keneltäkään pois!
t. demari
Kokkari ei osaa, eikä persu usko...vai oliko se toisin päin...