Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliturvan romuttaminen tulee lisäämään ääriryhmien kannatusta.

Vierailija
18.08.2024 |

Itse uskon äärivasemmiston kasvavan eniten koska köyhien silmät ovat auenneet äärioikeiston suhteen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkari ei osaa, eikä persu usko...vai oliko se toisin päin...

Vierailija
22/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.

Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on kai persujen salainen suunnitelma?


Sos.Turvan romutus + mmvihan levitys= Köyhyys kasvaa & persut voittaa?

Vierailija
24/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli fasisimia ja persujen kannatusta?

Vierailija
25/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on kai persujen salainen suunnitelma?


Sos.Turvan romutus + mmvihan levitys= Köyhyys kasvaa & persut voittaa?

Persu ei tainnut muistaa että on työtön ja köyhä...

Vierailija
26/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.

Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus. 

Toisaalta, tuo tarkoittaisi että Kokoomus tietoisesti tekee politiikkaa, jonka ainoa tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman montaa suomalaista. Joissain yhteiskunnissa tuollainen lasketaan maanpetokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.

Äänestämättä jättäminen on kokoomuksen äänestämistä koska porvari äänestää aina. Keski- ja alaluokat tarvitset nyt ns. "all hands on deck", eli kaikki kynnelle kykenevät toimeen ja uurnille oikeistoa vastaan, jotta tämä painajainen päättyy. Ns. "rahojen loppuminen" ja "Kreikan tie" ovat tässä vaiheessa verukkeita ja pelottelua, jolla Suomeen yritetään palauttaa orjuus. 

Toisaalta, tuo tarkoittaisi että Kokoomus tietoisesti tekee politiikkaa, jonka ainoa tarkoitus on vahingoittaa mahdollisimman montaa suomalaista. Joissain yhteiskunnissa tuollainen lasketaan maanpetokseksi.

Kokkareethan ovat maanpettureita. Kaikki heidän tekemänsä aina vahingoittaa isänmaata ja kaikki heidän ulosmittaamansa raha suuntaa aina ulkomaille eikä hyödytä kotimaata mitenkään. 

Vierailija
28/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole romutettu sosiaaliturvaa, meillä pn palattu tilanteeseen, jossa olisi koko ajan pitänyt olla eli sosiaaliturvan ei pidä tarjota keskituloisen elintasoa, ihan riittää, että raha riittää ruokaan ja asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ääriryhmien? Persut ovat ainoa merkittävä ääriryhmä ja nehän sen sosiaaliturvan romuttavat.

Vierailija
30/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kannattanut ääriryhmiä. Ihan sama ovatko oikealla tai vasemmalla, pää asia että ääriryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vpi valitettavasti olla.

Vierailija
32/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vpi valitettavasti olla.

*voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrorismin uhkataso on Suomessa viisiportaisen asteikon tasolla kolme, kohonnut.

https://supo.fi/uhka-arvio

Vierailija
34/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä sos-turvan romuttamisesta ainakaan mitään HYVÄÄ seuraa. Jos niinkuin hallitus semmoista luulee, niin täytyy olla kyllä todella tyhmä. Ja kun ei joudu niitä jälkiä siivoamaan, jos ei tule enää ensi kaudelle valituksi, niin on helppo jatkaa romuttamista vielä viime metreilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kokoomus kuvittelee kenenkään enää haluavan puolustavan Suomea, kun tuhoavat köyhän leivän. 

Vierailija
36/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ääriryhmä Suomessa on punikit. Antaa punikin huutaa. Rahaa sille ei anneta.

Vierailija
37/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole romutettu sosiaaliturvaa, meillä pn palattu tilanteeseen, jossa olisi koko ajan pitänyt olla eli sosiaaliturvan ei pidä tarjota keskituloisen elintasoa, ihan riittää, että raha riittää ruokaan ja asuntoon.

Joihin se ei riitä...

Vierailija
38/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kokoomus kuvittelee kenenkään enää haluavan puolustavan Suomea, kun tuhoavat köyhän leivän. 

Niin kuin diktaattorit aina luulevat. Aseen uhalla.

Vierailija
39/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontuen lakkauttamista suunnitellan.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012050381.html

Vierailija
40/53 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Se ei ole keneltäkään pois!

t. demari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme