Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliturvan romuttaminen tulee lisäämään ääriryhmien kannatusta.

Vierailija
18.08.2024 |

Itse uskon äärivasemmiston kasvavan eniten koska köyhien silmät ovat auenneet äärioikeiston suhteen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee tekemään aika paljon muutakin ja ihan konkreettisesti.

Vierailija
2/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa lisätä enemmän rikollisuutta kuin mitään muuta. Ei siinä mitään poliittisia suuntauksia tarvita jos ruokaa on pakko varastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyystilanteesta johtuen suuri osa romaniväestöstä saa toimeentulonsa erilaisista tulonsiirroista ja avustuksista. Ensisijaisia avustusmuotoja ovat työmarkkinatuet ja eläkkeet. Toimeentulotuki on niin kutsuttu viimesijainen toimeentulomuoto, mutta melkoinen osa romaneista on jatkuvasti toimeentulotuen asiakkaana. Romanikulttuurin erityinen huomioiminen toimeentulotuessa kohdistuu ainoastaan romaninaisen vaatetukseen. Niin sanottu hameraha on kuitenkin harkinnanvarainen avustus, eikä koske kaikkia romaniväestöön kuuluvia naisia.(lähde:www.romanomissio.fi)







Normaaliin toimeentulotukeen on liitetty 35 e/kk vaaterahaa(420 e/vuosi) mutta se ei romaaneille riitä.



Kouvolassa "mustalaisnaiset" saavat toimeentulon lisäksi joka kolmas vuosi 350 euroa nk. hamerahaa.







Nyt Kouvolan romaninaiset vaativat "hamerahan" nostamista 400 euroon ja maksun joka vuosi. Tällöin hame/vaateraha olisi romaninaisten osalta 820 e/ vuodessa eli 68,35 euroa kuukaudessa.







Muiden toimeentulotuenpiiriin kuuluvien vaateraha pysyy ennallaan 35,00 e/kk.











VAADIMME HAMERAHAA KOKONAAN POISTETTAVAKSI TAI VÄHINTÄÄN YHTEISKUNTA PALVELUN SUORITTAMISTA TYÖNÄ 1 KUUKAUDEN AJAN HAMERAHAA VASTAAN.

Vierailija
4/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Vierailija
5/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyystilanteesta johtuen suuri osa romaniväestöstä saa toimeentulonsa erilaisista tulonsiirroista ja avustuksista. Ensisijaisia avustusmuotoja ovat työmarkkinatuet ja eläkkeet. Toimeentulotuki on niin kutsuttu viimesijainen toimeentulomuoto, mutta melkoinen osa romaneista on jatkuvasti toimeentulotuen asiakkaana. Romanikulttuurin erityinen huomioiminen toimeentulotuessa kohdistuu ainoastaan romaninaisen vaatetukseen. Niin sanottu hameraha on kuitenkin harkinnanvarainen avustus, eikä koske kaikkia romaniväestöön kuuluvia naisia.(lähde:www.romanomissio.fi)







Normaaliin toimeentulotukeen on liitetty 35 e/kk vaaterahaa(420 e/vuosi) mutta se ei romaaneille riitä.



Kouvolassa "mustalaisnaiset" saavat toimeentulon lisäksi joka kolmas vuosi 350 euroa nk. hamerahaa.







Nyt Kouvolan romaninaiset vaativat "hamerahan" nostamista 400 euroon ja maksun joka vuosi. Tällöin hame/vaateraha olisi romanin

No mutta te persut olette hallituksessa joten hopihopi toimeksi siellä. Eivät ne asiat täällä vaatimalla muutu?

Vierailija
6/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Nalle Walroos saa maataloustukia sadanvuoden toimeentulotukien verran vuodessa tekemättä mitään.

Vierailija
8/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta te persut olette hallituksessa joten hopihopi toimeksi siellä. Eivät ne asiat täällä vaatimalla muutu?

 Kuulun kyllä RKP: n kannattajiin ja ihannoin bideetä. Sä vissiin säälittävä kepulainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Ai aloittaa taas holtiton törsäys? Sen Suomen vasemmisto osaa, mutta ei mitään muuta.

Vierailija
10/53 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivijengiin,tai vastaavaan liittyminen on ehkä se paras ratkaisu köyhälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tavallinen vasemmisto kasvaa, ei äärivasemmisto. Vasemmistoliitto edustaa tavallista vasemmistoa, ja SDP keskusta-vasemmistoa. Jonkun SKP:n äänestäminen on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska eivät tule saamaan yhtään paikkaa ja heillä myös on melko kyseenalaisia mielipiteitä, esim. EU:n vastustaminen, vaikka köyhän puolella ovatkin.

Vierailija
12/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pitää varmaan tälläkin kertaa maa rakentaa uudelleen kun oikeiston jäljiltä täällä on vain tuhkapilvi.

Ai aloittaa taas holtiton törsäys? Sen Suomen vasemmisto osaa, mutta ei mitään muuta.

Sinulle näyttäytyy ehkä törsäyksenä se, että yritetään tehdä ennaltaehkäisevää politiikkaa, joka vaatisi ehkä enemmän resursseja nyt, mutta maksaisi itsensä moninkertaisesti takaisin tulevaisuudessa ihmisten hyvinvoinnin lisääntyessä. Lyhytnäköinen talouskuripolitiikka taas ei tuo todellisuudessa lainkaan säästöjä, vaan päinvastoin lisää niitä pitkällä aikavälillä ihmisten pahoinvoinnin kasvaessa. Vaikkapa nyt tehdyt asiakasmaksujen korotukset tulevat vielä kalliiksi. Sosiaaliturvaan, terveydenhuoltoon ja koulutukseen satsaaminen pitkäjänteisesti toisivat merkittäviä säästöjä. Harmi vain että Suomessa ei olla vielä koskaan päästy vasemmistolaista talouspolitiikkaa toteuttamaan. Marinin hallitus oli lähimpänä sitä, mutta sielläkin oli keskusta ja RKP jarruttamassa edistystä.

Vierailija
14/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totts. Tämä on ihan laskelmoitua toimintaa. Syrjäytyneiden äänestäessä äärioikeistoa siitä hyötyvät suuryritykset ja varakkaat. 

Vierailija
16/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Unohdit relevanteimman vertailyryhmän

Vierailija
17/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Harhaanjohdat

Vierailija
18/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen märkä päiväuni, tehdä orjatyöluokka Suomeen, joilla ei ole mitään oikeuksia. Kyllä tähän tähtäävät vahvasti, osingonsaajat kiittää.

Vierailija
19/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että sossun tuella elävät ei äänestä, koska ei osaa eikä viitsi. On eri asia gallupissa sanoa jotain kuin oikeasti kävellä koppiin ja kirjoittaa lappuun numero.

On helppoa vaatia muita maksajiksi, koska Minja Koskelakin sanoi, että ei ole pakko tehdä töitä, jos se ei ole kivaa. Sitä MInja ei kertonut, että jos kaikki päättävät samoin, ei ole enää mitään sosiaaliturvaa.

Äänestämättä jättäminen on äänestämistä. Äänestämättä jättäminen tarkoittaa, ettei kannata arkadianmäen punapersepaviaanien touhuja.

Noinhan se menee, kun ei ymmärrä demokratiasta mitään. On helppo huudella sivusta, kun ei ole mitään vastuuta.

Vierailija
20/53 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei voi antaa kenellekään mitään ilman, että se otetaan pois joltain toiselta.

Joku toinen joutuu sen työllään tienaamaan minkä joku muu nostaa sossun tiskiltä.

Nalle Walroos saa maataloustukia sadanvuoden toimeentulotukien verran vuodessa tekemättä mitään.

LOISPUMMILTA RAHAT POIS!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä