Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset oli sun surkeimmat treffit?

Vierailija
01.12.2020 |

Itse kävin kerran treffeillä ja käveltiin ravintolaan syömään. Siinä höpöteltiin kävellessä ja tää mies kysyi miksi olen sinkku ja olenko kauankin ollut. Vastasin, että edellinen suhteeni kesti 6 vuotta ja viimeisen vuoden olen keskittynyt töihin ja pelaamiseen ja miettinyt mitä tahdon elämältäni. Mies oli hetken hiljaa ja kysyi sitten, että olenko edes miehistä kiinnostunut. Eipä tuohon oikein muuta voinut sanoa kuin että "en, kun ihan muuten vain lähdin sun kanssa ulos, kun ei ollut parempaakaan tekemistä." Treffit loppui siihen ja tää mies esti mut joka paikassa. 😂 itse soitin kavereille ja kysyin missä bileet ja kotona olin 9 aamulla.

Kommentit (2431)

Vierailija
2421/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi minua mukaan ottamaan aurinkoa. Menin paikalle myöhässä enkä halunnut ottaa aurinkoa. Siitä hyvästä mies rähjäsi ja melkein huusi minulle. Jee, mitkä mahtavat treffit. Lähdin kotiin. 

Vierailija
2422/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut miehet pyytävät ihan ensitreffeille saunaan, uimaan tai ottamaan aurinkoa? En ole koskaan lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkui minulle kiihkeästi vanhempiaan siitä miten he olivat pakottaneet ja painostaneet häntä lapsena ja asettaneet kaikenlaisia sääntöjä. 

Vierailija
2424/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt sellaisista treffeistä, joissa mies yrittää heti jonkin tekosyyn varjolla taivutella seksiin eli ehdottaa esim. jotakin riisutumista vaativaa tai alastomana olemista, kuten sekasaunaa. 

Vierailija
2425/2431 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että heti selvisi, ettei ukolla ole tippaakaan huumoria.

Ei mennyt enempää aikaa hukkaan 😊

Vierailija
2426/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treffeistä ei ole ollut huonoja kokemuksia, muuta kuin, että joku on tehnyt oharit tai perunut 5 min ennen ilman kunnollista syytä. Joku ehdotti jopa uuttaa tapaamista! :D Joo, ei jatkoon…  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2427/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin miehen valitsemalla näitäkään ongelmia ei olisi.

Vierailija
2428/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltin miehen valitsemalla näitäkään ongelmia ei olisi.

Millaista sinun huumori on eli miten saat naisen nauramaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2429/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kahvilassa ja aateltiin mennä ravintolaan. Matkalla metiin automaattipesulan ohi. Siinä näkyi ikkunassa käynnissä olevia pesukoneita. Yhtäkkiä se alkoi karjua että oli nähnyt jonkun vieraan kasvot pesukoneen luukussa ja alkoi huutaen kysyä onko sulla joku toinen tuolla piilossa. Petätkö mua.

Vierailija
2430/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kuukauden viestittelyn jälkeen ei suostu lähteen treffeille. ghostasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2431/2431 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokat treffit ja mentiin leffaan. Oli syksy ja kylmä niin menin sisälle odottamaan. Aikani odotettuani lähin ulos kattomaan ja siellä ulkonahan se värjötteli. Suuttu kunnolla kun en ollut siellä missä olis mun halunnut olla ja murjotti koko leffaillan, ei puhunut sanaakaan. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi