Lue keskustelun säännöt.
Millä syillä saikuttajat saavat saikkua?
Kertokaa jotka olette törmänneet
19.09.2017 |
Melkein jokaisessa vähänkään isommassa työpaikassa on ainakin yksi ns. "saikuttaja". Saikuttaja ei tunne huonoa omatuntoa vaan saan nautintoa aiheettomista sairaslomista. Kun vähänkään pidempi sairasloma napsahtaa, saikuttaja saattaa lähteä salaa lomamatkalle.
Mutta millä ihmeen syillä saikuttajat viilaavat muita silmään? Mitä "sairauksia" he väittävät heillä olevan?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en ymmärrä tätä asennetta suomalaisissa. oletko yrittäjä?