Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä mennä ulkomaille kesällä

Vierailija
11.06.2015 |

Ensinnäkin tulee helvetin kalliiksi ja mitä siellä ulkomailla on mitä ei suomessa olisi? Täällä tampereellekkin on nähtävyyksiä kuten näsineula ja ympäri suomea ties mitä hienoja nähtävyyksiä joten ulkomaille asti ei tarvitse lähteä. Tuhlaatko te rahat mä jään suomeen kesäksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Katkeraa köyhää vituttaa kun mä lähden etelää.

Vierailija
2/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi suomeen verorahat kun ihmiset tajuaisi matkustella suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liian kylmä ja kamalia hiekkarantoja. Eikä mitään nähtävää mikä mua kiinnostaisi. Haluan ulkomaille etelään aurinkoon ja shoppaamaan halpoja vaatteita ja kenkiä.

Vierailija
4/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Ruotsi, Norja ja Viro ovat kesäaikaan mukavampia matkakohteita kuni talvella, paitsi tietysti jos on talviaktiviteettien perässä. Pitkä kesäloma, ehtii sitä tehdä monenlaista, käydä Tampereellakin.

Vierailija
5/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä. Talvella on pakko päästä pois mut en mä kesällä ei mikään pakko. 

Vierailija
6/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassa matkustelu on tylsää ja KALLISTA. Viikon hotelliyöt maksaa suomessa suunnilleen saman verran kun etelänmatka. Jos nyt ei halua majoittua missään hostelleissa tai leirintäalueilla. Puhumattakaan jos käydään huvipuistossa, syömässä, ostetaan jätskiä yms.

Just mietin, että tehtäisiin Linnanmäen reissu ja oltaisiin hotellissa yötä, (syyskuista etelänlomaa odotellessa) Mutta tulisi niin kalliiksi, että mieluummin lähdetään Tallinnaan sillä rahalla.

Ja vielä viimeisenä: SUOMESSA ON KYLMÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välimeren maihin ole mitään järkeä talvella lähteä. Kaukomaat taas maksaa paljon, eikä pitkä lentomatka houkuta.

Vierailija
8/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut Italiasta. Täällä ihana helle. Kuis siellä? Kukin tavallaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä tää +8 kesäkelit ja vesisade on niin helvetin ainutlaatuista että en kyllä lähtis mihinkään muualle. ...

Vierailija
10/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:29"]

Kotimaassa matkustelu on tylsää ja KALLISTA. Viikon hotelliyöt maksaa suomessa suunnilleen saman verran kun etelänmatka. Jos nyt ei halua majoittua missään hostelleissa tai leirintäalueilla. Puhumattakaan jos käydään huvipuistossa, syömässä, ostetaan jätskiä yms.

Just mietin, että tehtäisiin Linnanmäen reissu ja oltaisiin hotellissa yötä, (syyskuista etelänlomaa odotellessa) Mutta tulisi niin kalliiksi, että mieluummin lähdetään Tallinnaan sillä rahalla.

Ja vielä viimeisenä: SUOMESSA ON KYLMÄ!

[/quote]

Ei tallinnassa kyllä mitään ole. Alkoholistit käy rahtaamassa kaljaa sieltä. Tukholmassa miljoona kertaa enemmän näkemistä ja shopattavaa mutta se matka sais mennä paljon nopeammin. Voi kun tää maa siirtyisi vaikka jollain järistyksellä vaikka saksaan tai ranskaan kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut Espanjasta, täällä on tänään +29 astetta, kuinkas siellä Tampereella (jossa myös asun, mutta en silti jaksa kolmea viikkoa koluta näsineulaa ja pyynikin näköalatornia.. Koko loma menee täällä lämmössä ja lomarahat jäävät tänne.

Vierailija
12/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:37"]

Juu kyllä tää +8 kesäkelit ja vesisade on niin helvetin ainutlaatuista että en kyllä lähtis mihinkään muualle. ...

[/quote]

En mä mitään tollasta ole kyllä huomannut...Pikkasen alle 20 astetta mutta onneks aurinkoista. Sä taidat asua jossain norjassa kun ilmat on noin huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:37"]

Juu kyllä tää +8 kesäkelit ja vesisade on niin helvetin ainutlaatuista että en kyllä lähtis mihinkään muualle. ...

[/quote]

En mä mitään tollasta ole kyllä huomannut...Pikkasen alle 20 astetta mutta onneks aurinkoista. Sä taidat asua jossain norjassa kun ilmat on noin huonot.

[/quote]

Taas joku Helsinkiläinen kuvittelee, että joka puolella suomea vallitsee sama sää kun siellä teillä!

Vierailija
14/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on kesällä ja silloin reissataan. En pysty lomailemaan talvella esim. kahta tai kolmea viikkoa, jonka mittaisen reissun teemme perheen kanssa kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:39"]Terkut Espanjasta, täällä on tänään +29 astetta, kuinkas siellä Tampereella (jossa myös asun, mutta en silti jaksa kolmea viikkoa koluta näsineulaa ja pyynikin näköalatornia.. Koko loma menee täällä lämmössä ja lomarahat jäävät tänne.
[/quote]
Sopivan lämmintä täällä. Onneksi täällä tampereella enkä kärvistelemässä ulkomailla helteestä.

Vierailija
16/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Lontoosta!

Vierailija
17/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopan kaupungit voittaa Suomen 6-0, ihan mihin vuodenaikaan tahansa. Mielenkiintoisempia museoita, historiaa, nähtävyyksiä, ravintoloita ja viihdettä, shoppailusta puhumattakaan. Pääsee testaamaan kielitaitoaan, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, näkee ja kokee asioita, joita ei täältä löydy. Ja lämpöä jos haluaa, on varminta lähteä muualle.

Vierailija
18/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lontoossa vielä lämmin? Tulin sieltä maanantaina, oli tosi kivaa. Mukava kaupunk.

Vierailija
19/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska saan uusia kokemuksia, opin kulttuuria, nään ja koen paljon mielenkiintoista!

Vierailija
20/27 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 17:29"]

Kotimaassa matkustelu on tylsää ja KALLISTA. Viikon hotelliyöt maksaa suomessa suunnilleen saman verran kun etelänmatka. Jos nyt ei halua majoittua missään hostelleissa tai leirintäalueilla. Puhumattakaan jos käydään huvipuistossa, syömässä, ostetaan jätskiä yms.

Just mietin, että tehtäisiin Linnanmäen reissu ja oltaisiin hotellissa yötä, (syyskuista etelänlomaa odotellessa) Mutta tulisi niin kalliiksi, että mieluummin lähdetään Tallinnaan sillä rahalla.

Ja vielä viimeisenä: SUOMESSA ON KYLMÄ!

[/quote]

Ei tallinnassa kyllä mitään ole. Alkoholistit käy rahtaamassa kaljaa sieltä. Tukholmassa miljoona kertaa enemmän näkemistä ja shopattavaa mutta se matka sais mennä paljon nopeammin. Voi kun tää maa siirtyisi vaikka jollain järistyksellä vaikka saksaan tai ranskaan kiinni. 

[/quote]

Tallinnassa on vaikka mitä, jos vaan poistuu siitä Viru keskuksen ja sataman viinapuotien lähistöltä. Toki nähtävää on vähemmän kuin Tukholmassa, koska kaupungit on eri kokoisia, mutta silti kuitenkin enemmän siellä on kaikkea kuin mitä monet luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän