Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näyttää tyylikkäältä talvella?

Vierailija
07.12.2014 |

Täällä kun suomitaan junttiutta monessa ketjussa, niin kiinnostaisi tietää, miten talvipakkasella voi näyttää muulta kuin lumiukolta.

Minulla on kiva ja laadukas talvitakki sekä pitkät karvavuoriset saappaat. Ne ovat mielestäni ihan ok, mutta sitten kun pitäisi päähän laittaa jotain, niin terve. Ei mikään näytä hyvältä. Tärkeintä ei tietenkään ole olla hyvännäköinen, mutta hatut tekee minusta naurettavan näköisen enkä sellaisena haluaisi esiintyä kuukausitolkulla.

Sama pulma on kesähelteillä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvännäköinen sellainen runsas, pehmeä palmikkoneuleinen pipo. Ja siihen sopiva kaulaliina. Väri takkiin sointuva.

Vierailija
2/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hattu sinua lumiukon näköiseksi tee. Päinvastoin.

 

mutta hatun pitää sopia muiden vaatteiden tyyliin, etenkin takin ja saappaiden. Sporttista sporttisen kanssa ja klassista klassisen kanssa. 

 

Ne mummohuivit olisi syytä unohtaa, jos et ole yli 180cm pitkä, alle 50kg painoinen ja erittäin hyväryhtinen. Ja oikeastaan sittenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on mummohuivit?