Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olemisen pelko psyykkisistä syistä?

Vierailija
02.01.2015 |

Pelkään jotenkin raskaaksi tulemista  tai -olemista psyykkisistä syistä. En synnytystä, vaan jotain että sisälläni on alien, ihminen , joka elää ja tuntee ja nukkuu, ja liikkuu, jne. siis erillinen olento. En ole koskaan ollut raskaana ja taitaa käydä niin etten koskaan tulekaan. Outo psyykkinen fobia tosiaan. Pelkään että menen psykoosiin ja leikkaisin veitsellä sen alienin pois mahastani. Siis että tulee ihan pakko päästä eroon siitä (jos sellainen sikiö olisi siällä). Ihan oikeesti. Tämä ei ole vitsi. Onko joku joskus joutunut tällaiseen "raskauspsykoosiin" ja leikannut sen vauvan pois mahastaan veitsellä? Olen ihan varma etten voi olla ainoa lajiaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan