Lue keskustelun säännöt.
Homejuustot pilalla?
22.12.2014 |
Homejuustolahjapakkaus jäi vuorokaudeksi huoneen lämpöön. Onkohan pilalla? Uskaltaisitko syödä? Ei ole lahjaksi menossa.
Kommentit (2)
Söisin pikaisesti, jos ei ole pastöroimattomia juustoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Söisin varmaan kun en raaskisi heittää menemäänkään :D