Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö tehdään kotikäynti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
30.12.2014 |

Odotan kolmatta, mutta edellisistä raskauksista on jo pitkälti toista kymmentä vuotta aikaa.

Vieläkö neuvolassa on käytössä se synnytyksen jälkeinen kotikäynti? Ihanko kaikissa kunnissa ja poikkeuksetta vai onko säästötoimet karsineet ne pois? Tai tehdäänkö vaan ekan lapsen kohdalla tai muuten vaan tarpeen vaatiessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v sitten ainakin helsingissä tehtiin.

Vierailija
2/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa vain ensimmäisen lapsen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa tehdään joka lapsen jälkeen

Vierailija
4/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni viime keväänä, eka käynti oli tosiaan kotikäynti vauvan ollessa 7vrk ikäinen. Vantaa.

Vierailija
5/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä joka synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oulun vieressä kysyttiin haluanko kotikäynnin vai menenkövauvan kanssa neuvolaan. Eli itse sai valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ois tehty mutta oli kesälomat ja piti ite mennä neuvolaan. Suuri neuvola keskusta-alueella.

Vierailija
8/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inarissa tehdään kotikäynti joka lapsen kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella kysyttiin, onko autoa ja päästäänkö itse neuvolaan. Kolmas lapsi ja käytiin siis neuvolassa, mutta kotiinkin olisi käynti tehty.