Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotiaat lapsisotilaat.

Vierailija
14.08.2014 |

Jos Suomeen tulee sota, myös tuon ikäiset joutuvat sinne. Niin surullista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHOITTUKAA ihmiset herrajestas sentään!!

Vierailija
2/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:00"]

RAUHOITTUKAA ihmiset herrajestas sentään!!

[/quote]

Joo, tai edes välillä painokoitaisiin ebolasta tai kauheasta talouslamasta. Ja yksi jengi tietenkin odottaa Jeesusta takaisin. Ajatelkaapa, jos tulisivat kaikki samaan aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:00"]

RAUHOITTUKAA ihmiset herrajestas sentään!!

[/quote]

Joo, tai edes välillä painokoitaisiin ebolasta tai kauheasta talouslamasta. Ja yksi jengi tietenkin odottaa Jeesusta takaisin. Ajatelkaapa, jos tulisivat kaikki samaan aikaan!

[/quote]

Piti olla "panikoitaisiin", anteeksi.

Vierailija
4/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi sota, niin kyllä sinne joutuisi nuorenpiakin kuin tuon ikäisiä AIKUISIA miehiä.

Puhutaan niistä lapsisotilaista sitten, kun jollekin yhdeksänvuotiaille joutuu iskemään aseen käteen.

Vierailija
5/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempiakin ^

Vierailija
6/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 14:05"]

Jos tulisi sota, niin kyllä sinne joutuisi nuorenpiakin kuin tuon ikäisiä AIKUISIA miehiä.

Puhutaan niistä lapsisotilaista sitten, kun jollekin yhdeksänvuotiaille joutuu iskemään aseen käteen.

[/quote]

Kun aikoinaan Iran ja Iraq kävivät sotaa, Suomen mediassa puhuttiin paljonkin lapsisotilaista. Oli käännetty "infantry brigade" lapsisotilasprikaatiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v on hyvä ikä sotaan, hyvä kunto, hyvä into ja ei iän tuomaa hempeyttä. Tosin kokemuksen puute ja liiallinen into sodassa johtaa nopeaan kuolemaan.

Lapsisotilaat on ikävä ja ihan eria asia... http://en.kindernothilfe.org/multimedia/kmdb/%5B052%5D/52849_800x583_1280x933_0x0-width-800-height-583.jpg

Vierailija
8/8 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ja juuri 18 kun pääsin pois palveluksesta, kertausharjoituksissa 19V, kersantti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän