Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä mua vaivaa! oon kuin teini kun kuuntelen ville valon laulua!!

Vierailija
01.09.2014 |

siis nimenomaan niitä vanhoja biisejä kuten In joy and sorrow, Right here in my arms, Funeral of hearts...oon katsellut nyt monta päivää youtubesta biisejä ja siis aivan mieletön fiilis! :D en voi sanoin kuvata! kuvittelen vaan kuinka IHANA ville olis ja kuinka mä olisin sen näköinen ja tyylinen johon ville rakastuisi! :D :D juu, ja oon 38v...'facepalm'...tätä en kehtaa kertoa KENELLEKÄÄN! KOSKAAN! :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi