Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko Kuolleista palanneet äsken Teemalta?

Vierailija
26.05.2014 |

Vau miten hyvältä sarja vaikutti ensimmäisen jakson perusteella! Jännä ja jäi mieleen pyörimään..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto. Näkyyköhän areenasta, täytyy kohta tarkistaa. Huomasin sarjan vasta kun jaksosta oli menny yli puolet. Jäi kyllä sen juonikuvauksen takia mietityttämään, pakko vilkaista, jos löytyy.

Vierailija
2/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenasta näkyy.

 

Todellakin mielenkiintoinen aloitus, erilainen kuin nämä amerikkalaiset vastaavat genret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä sarja, on näkynyt ylen kanavilta aiemminkin :)

Vierailija
4/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli talvella areenassa kokonaisuudessaan ja tosi hyvä. Kannattaa katsoa

Vierailija
5/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

me myös miehen kanssa katsottiin talvella koko sarja areenalta. Oli tosi hyvä ja kivasti erilainen verrattuna esim. tyypillisiin jenkkisarjoihin (joita emme oikeastaan koskaan nykyään katso).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi