Entä jos kieltäytyy kunnan tarjoamasta kuntouttavasta työtoiminnasta?
Työkkärissä ne meinasi että kyllä voi mutta kun googletin niin siitä seuraa karenssia.
Kommentit (6)
Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.
Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:04"]
Et menetä kuin 20% työmarkkinatuestasi seuraavat 2kk, mutta jos senkin jälkeen kieltäydyt niin ottavat lisää pois yhteensä 40%, sekin maksimissaan 2kk.Mutta sinun ei tarvitse suostua kuin minimi työaikaan, mikä on 4h päivässä, kerran viikossa.
[/quote]
Ai niin, ja tämä on tieto kunnasta riippumatta.Googleta kuntouttava työtoiminta.
Haluan kokopäiväisen työn ja oikeaa palkkaa. Minua ei kiinnosta osa-aikainen työ Kelan päivärahalla.
Toki voit kieltäytyä, mutta työttömyysetuuden sitten menetät.