Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolapropaganda ärsyttää!

Vierailija
19.04.2014 |

Jos verenpaine ei ole yhtään korkea, suolaa voi käyttää ihan huoletta. Kaikilla ei ole korkea verenpaine!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää myös ja vaikka kuinka kerron ihmisille että verenpaineeni on matala ja sydämeni voi hyvin niin ollaan suolan syönnistä joka mutkassa varoittelemassa, esimerkiksi muka graavia lohta ei saisi syödä niin paljon kuin mieli tekee.

Vierailija
2/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Alhainen verenpaine, ja on pakko syödä extrasuolaa että pysyy tolpillaan. Ja jatkuvasti joku saarnaamassa suolan haitoista, ja ettei saa lisätä sitä sinne tai tänne. Aaargh. Ex-miesystävä kaivoi mulle jopa netistä artikkeleita suolan haitallisuudesta. Yritä siinä sitten vääntää rautalangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teille suolasta vaahtoaa? Mä en ainakaan törmää sellaiseen missään, joten ei ärsytä.

Vierailija
4/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:56"]

Kuka teille suolasta vaahtoaa? Mä en ainakaan törmää sellaiseen missään, joten ei ärsytä.

[/quote]

Siitä vaahtoaminen alkaa silloin, kun joku näkee että käytät paljon suolaa. Tyypillisesti joku, jolla on korkea verenpaine.

Itselläni on perinnöllisesti niin matala verenpaine, että en halua arvata mitä se olisi jos en vetäisi niin paljoa suolaa. Nyt se on yleensä noin 110/60 ja voin oikein hyvin. Kesäisin hikoilun takia se laskee ja alkaa pyörryttää milloin missäkin. Mutta yritäpä tätä selittää jollekin, jonka lääkäri on vannottanut uskomaan että suola on itse piru.

Vierailija
5/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola on suurempi tappaja kuin mikään rasva. Tämän on todennut tuntemani tutkija ja professori.

Vierailija
6/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:50"]Suola on suurempi tappaja kuin mikään rasva. Tämän on todennut tuntemani tutkija ja professori.[/quote]

 

Oho, ihan professori :)

Tiesitkö, että auktoriteettiin vetoaminen on argumentaatiovirhe.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika suola ei ole hyväksi munuaisille, vaikka verenpaine olisi ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme