Lue keskustelun säännöt.
Ai että 2-vuotias poikamme on ihana!!
31.01.2006 |
Tänään kun oltiin lähdössä tarhalle, pueskelin poikaa ja samalla tuskastelin kun en löytänyt lakkiani mistään. Poika totesi " Ota isin pipo!" .
Näköjään jo noin pienellä välähtää välillä. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla