Lue keskustelun säännöt.
Suurperhe bates, "junassa 29 lasta"....8.2,14
08.02.2014 |
Isä Bates sanoi, että junassa oli 29 lasta ja neljä aikuista, vaikka toisessa perheessä oli suurin osa aikuisia, vanhin 27! Ihme ajattelutapa, Batesillakin monta yli kaksikymppistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan piti aloitus tehdä aiheesta. Luulisi että siitä sarjasta Sais vähän raflaavamman aloituksen?