Lue keskustelun säännöt.
Av-mamman lapset on aina hyvin kasvatettuja
09.01.2014 |
Ne huonosti kasvatetut ovat av-mamman kaverin, tutun, naapurin tai veljen vaimon lapsia. Kyllä, siis veljen vaimo on syyllinen huonoon kasvatukseen, velihän tekee 15-tuntista työpäivää kun käly vaan istuu koneella av...eikun kaksplussalla.
Kommentit (4)
Muiden kakarat, oma kullannuppu. Mua huvittaa oikeesti muiden lapsia parjaavat ämmät. Todellakin ämmät, eikä naiset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistä tiedät kuka täällä puhuu totta ja kuka valehtelee?
Miten ap:n lapset on kasvatettu? Oletko heitä ylpeävai häpeätkö?
Älä usko ihan kaikkea mitä av-mammat sanoo!