Toivon että Claudia ei tänään BB:stä putoo.
Perinteisesti Claudiaa on aina tällä palstalla mollatta, mutta minun mielestäni hän on ihan fiksu.
- Kaitsu ulos talosta, Seiskan toimittaja ei sinne kuulu
Kommentit (5)
Olis aika epistä jos Claudia putois, koska joutui alunalkaenkin äänestykseen Andyn virheen takia (Andy ei erottanut valokuvista kumpi on Claudia ja kumpi Marianne).
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:10"]
Toivon että lauseenmuodostuksen sä paremmin osaisit.
[/quote]
Kuin saksasta suoraan käännetty :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 13:17"]
Olis aika epistä jos Claudia putois, koska joutui alunalkaenkin äänestykseen Andyn virheen takia (Andy ei erottanut valokuvista kumpi on Claudia ja kumpi Marianne).
[/quote]
kyllä se erotti, vaihto vaan mieltään
Toivon että lauseenmuodostuksen sä paremmin osaisit.